Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
błędy VAG co ozaczają
#1
Koledzy borykam się od jakiegoś czasu z błedami, które się ppowtarzają.
Czy może jest to jakaś wspólna zależność dla kilku znich, jak sądzicie?
Dodam, że na 100% mam do wymiany termostat, ale nei wiem czy to ma związek z poniższymi błędami:


Controller: 06A 906 032 GT
Component: 1.8l R4/5VT M6 G 4863
Coding: 00002
Shop #: WSC 00020
VCID: 769F65DB41DF
WVWZZZ7MZ4V010932 VWZ1Z0C2566295
3 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-10 - - - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-10 - - - Intermittent
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean
Odpowiedz




#2
Czy masz gaz?
Odpowiedz
#3
Witam, opisy kodów:
16795 - Zawór powietrza wtórnego AIR - nieprawidłowy sygnał
17560 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2, bank 1- mieszanka uboga
17852 - Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR - wartość, problem wykonawczy
Do błędu 16795: sprawdź przekaźnik pompy paliwa, sprawdź węże elastyczne, sprawdź pompę wtórnego powietrza, sprawdź przekaźnik pompy wtórnego powietrza, sprawdź zawór elektromagnetyczny (N112).
Do błędu 17560: sprawdź czujniki masowego przepływu powietrza (G70), system zasysania powietrza sprawdzić szczelność, sprawdź wtryskiwacze paliwa, sprawdź pompę paliwa, sprawdzić szczelność układ wydechowy.
Do błędu 17852: wyczyść (wymień) zawór EGR, przewody łączące, przepustnicę, potem adaptacja przepustnicy i EGR.
Odpowiedz
#4
Tak auto jeździ na gazie.
A może to być winą starych przewodów wysokieo napięcia, tych zasilających od świec? Nie wymieniałem ich jeszcze, a mam już przejechane 50 tys km odkąd go kupiem, być może ktoś ich rownież nie wymieniał, lub zrobił to tylko raz. Jak myślicie?
Odpowiedz
#5
Ryzykant jesteś że tak jezdzisz.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#6
Jeśli na wolnych chodzi równo i przy przyspieszaniu nie szarpie to zostaw ''cewki" w spokoju 1.8T nie posiada przewodów wysokiego napięcia ,ale świece to wymień jeśli jeszcze nie wymieniałeś. Mam sporadycznie 17560
i tylko wyłącznie na gazie,przybieram się do przeglądu całego dolotu.
Odpowiedz




#7
Tak masz rację w Sharanie 1.8T nie ma przewodów wysokiego napiecia, świece wymieniałem jakieś 10 000 km temu, wiec zakładam, że są oK.
Wstawiłem do zaprzyjaźnionego warszatu.
Wstępnie mają mi przemyć przepustnicę, zrobić adaptację, i adptację EGRu.
Przy okazji zmienią stary termostat.
Kiedyś miałem ten błąd i ktoś mi mówił, że to może od jakiegoś wiatraczka od recyrkulacji salin.

Jeśli to ekologia, to w nosieSmile
Jednak wydaje mi się, że nadal mam trochę mniej mocy, może dlatego, że na codzień jeżdżę dieslem.
Byłem kiedyś na hamowni Sharankiem, i mowili, że wsystko OK.
Właśnie, może ktoś się zna na wykresach z hamowni?
W załączniku podsyłam wykres. Czy wg was on ma dobrze z przyśpieszeniem wg tego wykresu?


Załączone pliki
.pdf   Scan0017.pdf (Rozmiar: 425.95 KB / Pobrań: 33)
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błędy układu recyrkulacji spalin oraz sondy lambda. sajmon8 1 1,743 05-08-2016, 17:31
Ostatni post: tolus24
  2 błędy po pierwszych mrozach Alhambra 2011 lukas_gr 1 1,597 11-10-2015, 07:48
Ostatni post: sharanik
  dwa błędy w 1,8T misiek19812 0 1,225 14-07-2015, 12:30
Ostatni post: misiek19812
  Powtarzające się błędy J@colo 14 5,739 23-02-2015, 13:10
Ostatni post: J@colo
  Błędy przy klimatyzacji Krzysio211986 2 2,000 18-09-2014, 09:05
Ostatni post: Krzysio211986

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości