Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Pykanie przy skręcie w prawą na nierównej nawierzchni
|
23-09-2014, 10:54
Post: #1
|
|||
|
|||
Pykanie przy skręcie w prawą na nierównej nawierzchni
Witam,
Wiosną tego roku, po wymianie łapy skrzyni biegów dziwnym trafem obrobił się wałek półoś krótkiej, wymieniłem na nowy (zamiennik). Wszytko było okej przez jakieś 2 miesiące kiedy wymieniłem przegub wewnętrzny bo osłona pękła i widoczny był luz. Obecnie podczas jazdy na łuku w prawą stronę, na biegu i nierównościach słychać pykanie tak jakby coś przeskakiwało. Objaw występuje: - podczas jazdy na biegu i wjechaniu w poprzeczną nierówność kiedy przód jakby "nurkuje" - podczas jazdy na nierównej nawierzchni łuku w prawą stronę Objaw nie występuje - w przypadkach wymienionych powyżej ale "na luzie" - przy ruszaniu na skręconych kołach wszystko jest w porządku Długo się zastanawiałem nad tym tematem i nie potrafię określić przyczyny. Wydaje mi się że podczas kiedy przód auta po wjechaniu na nierówność idzie ku jezdni połosie skracają się/wydłużają a to powoduje przeskakiwanie. Macie może jakieś pomysły? |
|||
Reklama
|
|||
|
23-09-2014, 11:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-09-2014 11:52 przez Bogos.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Pykanie przy skręcie w prawą na nierównej nawierzchni
Jesli to pukanie masz narastajace wraz z pretkoscia auta to szukaj w ukladzie napedowym (przeguby jak najbardziej do sprawdzenia) ,a jesli to wystepuje niezaleznie od przetkosci to szukaj w zawieszeniu.
Sprawdz jeszcze czy masz sprezyny cale bo moga byc polamane i tez moze byc zatarte lozysko na mcpersonie. Takie moje podpowiedzi.pozdro |
|||
23-09-2014, 12:45
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Pykanie przy skręcie w prawą na nierównej nawierzchni
Podstawa to założenia podpory i przegubow z oryginalu a nie tej tandety z zamiennika.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|