Ocena wątku:
Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
12-04-2014, 10:11
Post: #11
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Wesol ja u swojego kolegi zaplacilem 500zl do tego wyjecie i jej zalozenie 230zl póki co auto jezdzi fakt jak mowisz to nie to samo jak ori ale jak juz pisalem u mnie na terenie za uzywke wolali po 650zl i nie byly one rewelacyjne Smile
Reklama

15-04-2014, 16:19
Post: #12
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
(12-04-2014 09:41)wesol napisał(a):  Niewiemczy melet sprzedaje tak osobno kazda czesc. Poza tym w naszych turbinach nie ma jako takich uszczlenień. To sa tulejki z brązu odpowiednio spasowane i tak to stanowi uszczelnienie.
Z tego co mi wiadomo to tylko komplety.
(12-04-2014 09:41)wesol napisał(a):  550 zl to zadna regeneracja. Komplet czesci kosztuje okolo 800 zl. Gdzie jakikolwiek seriws turbin ma miec zarobek i ewentualne zabezpieczenie przed niepowodzeniem, amortyzacje maszyny, utryzmanie ludzi itd?? Nie maszans na regeneracje za 550 zl.
Jak widać da się za 550 zł. Ale w środku siedzi tani ryż.
Montowałem taką okazyjnie zregenerowaną, którą klient przytargał gdzieś z alledrogo.
Odrazu po montażu gwizdała, więc o doważeniu zapewne można było zapomnieć. Po przejechaniu A1 z Gdańska do Torunia, klient wyciągał wirnik z tyłu wydechuBig Grin Zapewne spowodowane było to złym wyważeniem, niedoważeniem ewentualnie krzywym wirnikiem ale tanio.
Komplet gratów meleta do środka to nawet 900 zł.
Pozdrawiam
P.S.
"Rozczarowanie z powodu niskiej jakości, pamięta się długo, po przeminięciu radości, spowodowanej niską ceną" - Aldo Gucci.
15-04-2014, 16:29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2014 16:31 przez vszu.)
Post: #13
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Ja nie szukałem oszczędności. Wspierając lokalny biznes nie szukałem po necie, pojechałem z nadzieją, że będzie dobrze, ale niestety nie jest i prawdopodobnie nie będzie.

Nie chcę z góry człeka osądzać. Umówiłem się z sąsiadem na zrobienie logów i tu właśnie pojawia się pytanie:

Sąsiad kazał zapytać się Was na którym kanale się robi te logi?

Sprawdzę co się da i dopiero wtedy będę kręcił aferę. Na obecną chwilę to wstyd ruszać na skrzyżowaniach Sad

Powiedzcie mi jeszcze jak to jest z intercoolerem? Bo tak próbuję sobie zrozumieć zasadę działania. Czy może zdarzyć się tak, że turbina popycha do silnika razem z powietrzem resztki jakiegoś oleju z intercoolera i stąd kopcenie? Czy te kopcenie to jednak rozpylony olej przepuszczony z turbiny do powietrza? Pytam czysto hipotetycznie, bo się nie znam Smile
15-04-2014, 16:49
Post: #14
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Logi robisz w kanale 01-Engine, które bloki masz podane w dziale VAG->Analizy logów, tam jest porada jak zrobić logi Wink



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
15-04-2014, 16:58
Post: #15
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
i teraz zapewne kupi jakas uzywke czy cos w tym stylu powiedzmy za 700 zl i po zsumowaniu kosztów wyjdzie kwotka konkretna. Jak dobrze pamietam nowa suszarka porsto z fabryki do AUY i pokrewnych to cos kolo 1600-1700 zl i temat by byl zamkniety na kolejne 10 lat.

Porada logowania jest na forum- kwestia chęci i poczytania.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
15-04-2014, 17:03
Post: #16
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Właśnie tak to jest, że najpierw trzeba było poczytać co piszą chłopy na forum.
Oglądałem już dzisiaj nawet taką jedną używkę za 700 zł właśnie.

Jeżeli okaże się, że to wina turbo będę walczył o zwrot kasy. Chce chłop reklamy na lokalnym rynku to ją będzie miał.

Koszta jakie poniosłem na obecną chwilę to:
- wyjecie z włożeniem: 250 zł
- regeneracja: 550 zł
- ponowne wyjęcie z włożeniem: 250 zł
- c.d.n
15-04-2014, 17:43
Post: #17
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Kolego logi to bedziesz robil jak bedzie silnik wpadal w tryb awaryjny. Nie doczytalem sie nigdzie, zebys uskarzal sie na zla prace sprezarki. Tego czy turbina puszcza olej nie czyta sie na ekranie komputera tylko stwierdza demontujac waz kolektora ssacego. Moze byc wilgotny z oleju ale jezeli masz tam olej, ktory leje sie ciurkiem to regeneracja jest skopana. Wtedy niech ten kto regenerowal zleca demontaz-montaz na swoj koszt.

Regeneracja nieszczelnosci, gwizdy i inne cuda. Moja nie swiszczy jest cicho i ograniczyla zuzycie oleju o polowe wiec jestem zadowolony. 800zl z montazem i najwiecej skrza sie ci, co nie regenerowali. Jak padnie to napisze bo od grudnia to ledwie 25tys zrobilem.
15-04-2014, 18:16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2014 18:20 przez wesol.)
Post: #18
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
a za 700 to ja kupilem zdrowiutenką suszarke z golfa ASz a bywaja i po 500 zl. Luzów zero, praca idealna. koszt montazu demintazu zero bo robilem sam. Efekt w podpisie.
Owszem nic nie swiadczy ze jego turbo jest zle czy cos ale juz widac ze grzebane zapewne bylo pryz gruszcze a po co to ja nie wiem. Regenerowali srodek czyli koras to po co dotykac inne elementy nie zwiazane z samym sercem suszarki?? Skoro pozno wstaje to albo majstrowane przy tej gruszce albo wirnik ma jakies opory i dlatego sie pozno rozkreca albo wirnik na czesci goracej ma postrzepione lopatki wiec jego efektywnosc jest slaba. Wszelkie takie akcje juz spotkalem wlasnie po regeneracjach.
Co do regeneracji to jeszcze nalezy pamietac ze te czesci ktore wlasnie stanowia zmienna geometrie i jej sterowanie tez sie wycieraja i na to zazwyczja przy regeneracji nikt nie patrzy a nawet gdyby to co maja z tym zrobic jak czesci nowych na wymiane tego nie ma??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-04-2014, 21:37
Post: #19
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Kurcze jest problem.
Dzisiaj z sąsiadem dłubaliśmy te logi.
On używa polskiego vaga i tam generowania raportów nie znaleźliśmy, na vag-com i tym drugim nie chciało na nam łączyć z silnikiem. Mordowaliśmy się z godzinę.

Ostatecznie nakręciliśmy filmik z polskiego vaga.
Mam nadzieję, że zobaczycie cokolwiek.

https://www.youtube.com/watch?v=K_HL1HW2...e=youtu.be
16-04-2014, 22:08
Post: #20
RE: Kopci po regeneracji turbiny 1.9 TDI 2002r.
Zdaje się, że VWTool ale i tak nic nie widać z tego filmiku.
Logi robisz 3,8,11, warunek silnik rozgrzany, 3 a jeszcze lepiej 4 bieg, obroty od 1300-1500 i but w podłodze. Masz osiągnąć min 3000obr. więc trochę wolnej drogi potrzebujesz.
Pozdrawiam




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  VW Sharan 2.0 tdi BRT turbo po regeneracji pozno wstaje? MarcinW 21 10,412 23-09-2023 20:38
Ostatni post: wesol
  Czujnik od sterowania podciśnienia turbiny krzychu2020 2 914 02-12-2021 09:46
Ostatni post: krzychu2020
Photo Wycie turbiny Sharan mk1 Norbit 0 659 20-01-2020 15:46
Ostatni post: Norbit
  Wymiana turbiny 1.9tdi ANU Raptus1984 4 1,574 09-11-2019 21:36
Ostatni post: Raptus1984
  AUY - problem po wymianie/regeneracji turbo kowalwalcz 33 9,384 20-11-2018 09:06
Ostatni post: wesz82
  Rozszczelnienie turbiny/wyciek oleju jp4321 9 6,154 23-09-2018 13:27
Ostatni post: wesol
  Kopci gdy zimny/biały dym raventes 46 17,350 02-07-2018 21:45
Ostatni post: ULTRA
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,618 10-02-2018 19:43
Ostatni post: tolus24
  Demontaż Turbiny Sharan 1.9TDI, turbina Collega 32 41,432 07-02-2018 20:26
Ostatni post: grażyny
  turbina po regeneracji lub używana mick 31 24,780 08-06-2017 11:09
Ostatni post: Bogos

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name