Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Stuki w układzie przeniesienia napędu
|
01-12-2013, 21:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2013 22:55 przez tacini.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Stuki w układzie przeniesienia napędu
W moim przypadku wygląda to tak: jadąc,z wyjątkiem 1 biegu, gdy wciskam pedał gazu i puszczam,wciskam i puszczam, wciskam i puszczam itd.......słyszę i czuję puknięcie (jakiś luz w układzie napędowym), wyraźniej słyszalne i odczuwalne przy puszczaniu gazu. Na zewnątrz głośniejsze. Żadnych innych objawów nie zaobserwowałem.
Dodam że sprawdziłem koła (dokręcone) ,ręką sprawdziłem półośki (luzów brak) ,wizualnie ok ,miesiąc temu przegląd i zawieszenie żyleta, 3 miesiące temu widziałem półoś od kierowcy i nie nosiła śladów zużycia. Czy to może być luz amortyzacji 2masy ? |
|||
Reklama
|
|||
|
01-12-2013, 22:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2013 20:32 przez goozik.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
Dość znana sprawa ;
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=43&t=34962 |
|||
02-12-2013, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2013 00:00 przez tacini.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
racja Stasiu, dzięki
Ten wałek i łożysko to może być to ,w weekend sprawdzę i dam znać. |
|||
07-12-2013, 20:26
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
Niestety ciągnięcie za ośki (wahacze) nic nie pomogło, dźwięki dobywały się ze skrzyni biegów ale z którego miejsca nie sposób było ustalić.
Podziękowania należą się koledze "goozik" za wklejenie wątku luzu poprzecznego wałka skrzyni. Faktycznie po zdjęciu dekielka okazało się że jest luz koło 1.5mm i na 99% to on odpowiada za owe stuki (pewny będę gdy wstwię pierścień). Łożysko pod dekielkiem ma również luz w gnieździe, jakieś 2-3 dyszki. Zadzwoniłem do pana wymienionego we wklejonym wątku który stwierdził że przy takim małym luzie nie ma co tego ruszać,tulejowanie wiązało by się z rozbiórką skrzyni. |
|||
23-02-2014, 19:26
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
pierścień niwelujący luz oraz trochę kleju do łożysk (między łożysko a gniazdo) i jest lepiej,chyba mogę powiedzieć że jest dobrze bo nic już mi nie przeszkadza.
|
|||
24-02-2014, 16:20
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
Witaj,wcisnąłem po obwodzie klej do łożysk,niebieski albo czerwony (jeśli chcesz mogę sprawdzić) ,jest to klej jednoskładnikowy, raczej proforma. Nie spodziewam się żeby wszedł głębiej niż na mm,ale zewnętrzny pierścień łożyska w gnieździe unieruchomił, sprawdzałem po tygodniu.
|
|||
25-02-2014, 00:56
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
Kolego to są tuleje wahaczy do wymiany, a na szarpakach tego ci nie wykaże chyba że ci podniosą samochód do góry warto sprawdzić, ja miałem takie samo uczucie z tym dodawaniem gazu. http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...075&page=3
|
|||
25-02-2014, 16:48
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
W jakim sensie podniosą auto....koła mają wisieć?
|
|||
26-02-2014, 23:19
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: Stuki w układzie przeniesienia napędu
Tak ale belkę podeprzeć trzeba oś.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|