Ocena wątku:
Pasek wielorowkowy
29-08-2013, 23:44
Post: #1
Pasek wielorowkowy
Szukałem na forum ale nie znalazłem. Muszę kupić pasek wielorowkowy ale w sklepie powiedzieli mi że muszę znac długość bo do silnika 1.9TDI AUY są dwie długości pasków. Od czego zależy dlugość tego paska? Powiedzcie mi gdzie znajdę info na temat długości zastosowanego u siebie paska lub nr. katalogowy oryginalu lub zamienników
Reklama

30-08-2013, 00:10
Post: #2
RE: Pasek wielorowkowy
Jejku cóż to za sklep??? Jak już to pytają się w sklepie czy auto ma klime czy też nie i taka to różnica chyba że nie wiesz co masz. Albo najlepiej zapytaj w innym sklepie.
30-08-2013, 06:14
Post: #3
RE: Pasek wielorowkowy
bylo juz o tym na forum ale z nasza szukajka to ciezko to zlokalizowac. PAsek w wiekszosci tdi jest taki sam Podzialy sa jedynie na rodzaj silnika VP czy PD czuy ma klime czy nie ma( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy). PAsek ma 1195 mm. Ale ze gamonie w sklepie tego nie mogli wychwycic.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
30-08-2013, 08:50
Post: #4
RE: Pasek wielorowkowy
Pytał mnie w sklepie czy mam klime i dalej pokazywało mu dwie długości pasków. ja też nie wpadłem na pomysł że różnice mogą być między VP a PD. Dzięki za podpowiedzi
30-08-2013, 13:11
Post: #5
RE: Pasek wielorowkowy
(30-08-2013 06:14)wesol napisał(a):  ( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy).
Były kolego, były. Nie wiem jak w poliftach, ale w przedliftach były.



SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
30-08-2013, 14:19
Post: #6
RE: Pasek wielorowkowy
AUY to PD i innej opcji nie ma. Do rozrządu były dwa rodzaje napinaczy, więc i pasek wielorowkowy może być inny. Ale w sklepie nie powinni mieć problemu z określeniem jaki ma być. No ale cóż, sklep sklepowi nierówny.
16-06-2016, 09:36
Post: #7
RE: Pasek wielorowkowy
odgrzebie temat, musze wymienić ten pasek pytanie czy dam rade sam? ma ktoś jakaś instrukcję ? a dwa to jaki pasek kupić jakaś konkretna firma ?



Galaxy MK2 1.9 TDI 2004r - wirus na 169km / 360Nm Big Grin
Focus MK1 1.6 1998r
17-06-2016, 21:40
Post: #8
RE: Pasek wielorowkowy
kolego wymiana tego paska zajmie ci nie więcej jak 5 minut ,nakładasz klucz 16 na napinacz i ciągniesz go do siebie(stojąc z przodu auta)i ściągasz pasek z alternatora,dokładnie sobie zobacz jak pasek idzie żebyś nie musiał kombinować, jak nie masz podłogi to jest lepszy dostęp,ale i z podłogą dasz radę bez problemu



Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
17-06-2016, 23:43
Post: #9
RE: Pasek wielorowkowy
Wiesz co w naszych jest łatwiej niż w citroenach. Miałem krótką chwilę C5 tam to bez pomocy trzeciej ręki to jest cieszko. Tu postępuj tak jak piszą i idzie wymienić.
18-06-2016, 00:10
Post: #10
RE: Pasek wielorowkowy
Do luzowania napinacza paska najlepsze są szczypce morse'a, regulujesz je sobie, i zaciskasz na tym "dynksie" i ciągniesz do siebie, nie trzeba użyć dużej siły i jest bezpieczniej, niepoździerasz sobie dłoni szarpiąc się z kluczem płaskim oczkowym, resztę koledzy opisali.
[Obrazek: 2f9dd4f23aa8d5cd2b798f26a0809d80.jpg]




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  SHARAN PO NAPRAWIE- Pasek nie idzie po rolce alternatora? ninja-saj 17 1,954 27-04-2023 05:48
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name