Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Pasek wielorowkowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Szukałem na forum ale nie znalazłem. Muszę kupić pasek wielorowkowy ale w sklepie powiedzieli mi że muszę znac długość bo do silnika 1.9TDI AUY są dwie długości pasków. Od czego zależy dlugość tego paska? Powiedzcie mi gdzie znajdę info na temat długości zastosowanego u siebie paska lub nr. katalogowy oryginalu lub zamienników
Jejku cóż to za sklep??? Jak już to pytają się w sklepie czy auto ma klime czy też nie i taka to różnica chyba że nie wiesz co masz. Albo najlepiej zapytaj w innym sklepie.
bylo juz o tym na forum ale z nasza szukajka to ciezko to zlokalizowac. PAsek w wiekszosci tdi jest taki sam Podzialy sa jedynie na rodzaj silnika VP czy PD czuy ma klime czy nie ma( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy). PAsek ma 1195 mm. Ale ze gamonie w sklepie tego nie mogli wychwycic.
Pytał mnie w sklepie czy mam klime i dalej pokazywało mu dwie długości pasków. ja też nie wpadłem na pomysł że różnice mogą być między VP a PD. Dzięki za podpowiedzi
(30-08-2013 06:14)wesol napisał(a): [ -> ]( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy).
Były kolego, były. Nie wiem jak w poliftach, ale w przedliftach były.
AUY to PD i innej opcji nie ma. Do rozrządu były dwa rodzaje napinaczy, więc i pasek wielorowkowy może być inny. Ale w sklepie nie powinni mieć problemu z określeniem jaki ma być. No ale cóż, sklep sklepowi nierówny.
odgrzebie temat, musze wymienić ten pasek pytanie czy dam rade sam? ma ktoś jakaś instrukcję ? a dwa to jaki pasek kupić jakaś konkretna firma ?
kolego wymiana tego paska zajmie ci nie więcej jak 5 minut ,nakładasz klucz 16 na napinacz i ciągniesz go do siebie(stojąc z przodu auta)i ściągasz pasek z alternatora,dokładnie sobie zobacz jak pasek idzie żebyś nie musiał kombinować, jak nie masz podłogi to jest lepszy dostęp,ale i z podłogą dasz radę bez problemu
Wiesz co w naszych jest łatwiej niż w citroenach. Miałem krótką chwilę C5 tam to bez pomocy trzeciej ręki to jest cieszko. Tu postępuj tak jak piszą i idzie wymienić.
Do luzowania napinacza paska najlepsze są szczypce morse'a, regulujesz je sobie, i zaciskasz na tym "dynksie" i ciągniesz do siebie, nie trzeba użyć dużej siły i jest bezpieczniej, niepoździerasz sobie dłoni szarpiąc się z kluczem płaskim oczkowym, resztę koledzy opisali.
[Obrazek: 2f9dd4f23aa8d5cd2b798f26a0809d80.jpg]
Przekierowanie