Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
Pasek wielorowkowy - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-DZIA%C5%81-TECHNICZNY)
+--- Dział: Sharan Alhambra 1995-2009, Galaxy 1995-2005 (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Sharan-Alhambra-1995-2009-Galaxy-1995-2005)
+---- Dział: Ogólno techniczny (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Og%C3%B3lno-techniczny)
+---- Wątek: Pasek wielorowkowy (/Thread-Pasek-wielorowkowy)



Pasek wielorowkowy - adam - 29-08-2013

Szukałem na forum ale nie znalazłem. Muszę kupić pasek wielorowkowy ale w sklepie powiedzieli mi że muszę znac długość bo do silnika 1.9TDI AUY są dwie długości pasków. Od czego zależy dlugość tego paska? Powiedzcie mi gdzie znajdę info na temat długości zastosowanego u siebie paska lub nr. katalogowy oryginalu lub zamienników


RE: Pasek wielorowkowy - Bogos - 30-08-2013

Jejku cóż to za sklep??? Jak już to pytają się w sklepie czy auto ma klime czy też nie i taka to różnica chyba że nie wiesz co masz. Albo najlepiej zapytaj w innym sklepie.


RE: Pasek wielorowkowy - wesol - 30-08-2013

bylo juz o tym na forum ale z nasza szukajka to ciezko to zlokalizowac. PAsek w wiekszosci tdi jest taki sam Podzialy sa jedynie na rodzaj silnika VP czy PD czuy ma klime czy nie ma( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy). PAsek ma 1195 mm. Ale ze gamonie w sklepie tego nie mogli wychwycic.


RE: Pasek wielorowkowy - adam - 30-08-2013

Pytał mnie w sklepie czy mam klime i dalej pokazywało mu dwie długości pasków. ja też nie wpadłem na pomysł że różnice mogą być między VP a PD. Dzięki za podpowiedzi


RE: Pasek wielorowkowy - Scrappy - 30-08-2013

(30-08-2013, 06:14)wesol napisał(a): ( chcoc w sga nie bylo wersji bez klimy).
Były kolego, były. Nie wiem jak w poliftach, ale w przedliftach były.



RE: Pasek wielorowkowy - wurba - 30-08-2013

AUY to PD i innej opcji nie ma. Do rozrządu były dwa rodzaje napinaczy, więc i pasek wielorowkowy może być inny. Ale w sklepie nie powinni mieć problemu z określeniem jaki ma być. No ale cóż, sklep sklepowi nierówny.


RE: Pasek wielorowkowy - zdroyek - 16-06-2016

odgrzebie temat, musze wymienić ten pasek pytanie czy dam rade sam? ma ktoś jakaś instrukcję ? a dwa to jaki pasek kupić jakaś konkretna firma ?


RE: Pasek wielorowkowy - marcyb3 - 17-06-2016

kolego wymiana tego paska zajmie ci nie więcej jak 5 minut ,nakładasz klucz 16 na napinacz i ciągniesz go do siebie(stojąc z przodu auta)i ściągasz pasek z alternatora,dokładnie sobie zobacz jak pasek idzie żebyś nie musiał kombinować, jak nie masz podłogi to jest lepszy dostęp,ale i z podłogą dasz radę bez problemu


RE: Pasek wielorowkowy - bialekmleko - 17-06-2016

Wiesz co w naszych jest łatwiej niż w citroenach. Miałem krótką chwilę C5 tam to bez pomocy trzeciej ręki to jest cieszko. Tu postępuj tak jak piszą i idzie wymienić.


RE: Pasek wielorowkowy - ULTRA - 18-06-2016

Do luzowania napinacza paska najlepsze są szczypce morse'a, regulujesz je sobie, i zaciskasz na tym "dynksie" i ciągniesz do siebie, nie trzeba użyć dużej siły i jest bezpieczniej, niepoździerasz sobie dłoni szarpiąc się z kluczem płaskim oczkowym, resztę koledzy opisali.
[Obrazek: 2f9dd4f23aa8d5cd2b798f26a0809d80.jpg]