Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy tak działa turbo?
#21
Etam. JA odpalam auto, chwile sie tam rozgrzewa- z minute czy dwie zanim odsnieże itp i jade.Jakos nie zwracam uwagi specjalnie ale wiadomo poczatkowo to popychacze sie wypelniaja oliwa no i silnik to czuc ze jeszcz enie chodzi idealnie bo nieco glosniej. Ale wyjade z osiedla to juz spokojnie cisne na ponad trzy tysiace. A dalej juz jade to wale na ponad cztery tysiace. Do pacy mam okolo 8-9 km. Tak wiec ogien i jade tam okolo 140-150 km/h ale tylko do czwartego biegu wbijam.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#22
(11-01-2013, 18:32)wesol napisał(a): Etam. JA odpalam auto, chwile sie tam rozgrzewa- z minute czy dwie zanim odsnieże itp i jade.Jakos nie zwracam uwagi specjalnie ale wiadomo poczatkowo to popychacze sie wypelniaja oliwa no i silnik to czuc ze jeszcz enie chodzi idealnie bo nieco glosniej. Ale wyjade z osiedla to juz spokojnie cisne na ponad trzy tysiace. A dalej juz jade to wale na ponad cztery tysiace. Do pacy mam okolo 8-9 km. Tak wiec ogien i jade tam okolo 140-150 km/h ale tylko do czwartego biegu wbijam.

Ja mam sharana 1,5 roku i tylko raz jechałem 150km,na pasie startowym koło Mirosławca,przepraszam drugi raz z tobą 180km na zlocie ,ale twój sharan sam się rwie do szybkiej jazdy,po czipieRolleyes
Odpowiedz
#23
Nie no ja z zona czasami jade sie przejchac unas tą "hiltrówką" to lece tak po 190 bo brakuje mi trasy by sie bujnąc wiecej. W sumie ne lubie latac az tak szybko na prostej nudnej drodze. Wole cisnac gdzies po drodze zwyklej lub po miescie. Zawsze kolesia łykam jak jade do pracy i mowi zawsze- no tak ty to musisz cisnac nawet na podwojnej ciaglej. Lubie poprostu moment wyprzedzania. Lepiej mi si ejedzi mimo to golfem. Mimo ze jest o te 20-30 koni mniej to jednak ma duzo lepsza przyspieche nie ma co ukrywac. Trzeba bedzi emoze kiedys pomyslec o jakims jeszcze nieco lepszym wykreceniu szaranczy. Najgorszy do przejscia jest ten problem z przegubami wewnetrznymi a tak to nie bylo by problemu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#24
No chwalić to się zbytnio nie masz czym ( mam na myśli styl jazdy ) Smile
Odpowiedz
#25
Nie oczewiscie wszystko w granicach rozsadku i bezpieczenstwa. To nie tka ze wyprzedzam na trzeciego na wcisk. Porostu jade a przede mna jedzie jakies ziom 60km/h to ja go lykam/ jade dalej juz poza miestem i jedzie 80 to tez łykam. Fakt troszke naciaham ta predkosc bo jak jest czysta droga to cisne i 140 czy 160. Ci co sie orietuja gdzi eunas jest PArk przemysłowy to wiedza ze on lezyobok Goleniowa i tam droga jest prosta i mozliwa to sie cisnie. Na ekspresówce tez sobie nie odmawiam i racjz eja wyprzedzam a nie mnie. Tu tez chodzi oto ze moim zdaniem bezsensem jest miec auto nawet i 200 konne i jezdzic jak 60 konnym. Zazwyczja tacy ludzie tez robia to w celach oszczednosciowych zeby mniej spalił. Mi tam nie zalezy az tak mocno na tym czy pali 7 czy 10 litrów ropy. póki nie spala mi 15 L to jest okej.
Poza tym cenie sobie uklad ESP- to bardzo fajny wynalazek i naprawde dużo pomaga i mozna sie czuc bezpiecznie nawet elkko przeginajac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#26
(12-01-2013, 09:54)wesol napisał(a): Nie oczewiscie wszystko w granicach rozsadku i bezpieczenstwa. To nie tka ze wyprzedzam na trzeciego na wcisk. Porostu jade a przede mna jedzie jakies ziom 60km/h to ja go lykam/ jade dalej juz poza miestem i jedzie 80 to tez łykam. Fakt troszke naciaham ta predkosc bo jak jest czysta droga to cisne i 140 czy 160. Ci co sie orietuja gdzi eunas jest PArk przemysłowy to wiedza ze on lezyobok Goleniowa i tam droga jest prosta i mozliwa to sie cisnie. Na ekspresówce tez sobie nie odmawiam i racjz eja wyprzedzam a nie mnie. Tu tez chodzi oto ze moim zdaniem bezsensem jest miec auto nawet i 200 konne i jezdzic jak 60 konnym. Zazwyczja tacy ludzie tez robia to w celach oszczednosciowych zeby mniej spalił. Mi tam nie zalezy az tak mocno na tym czy pali 7 czy 10 litrów ropy. póki nie spala mi 15 L to jest okej.
Poza tym cenie sobie uklad ESP- to bardzo fajny wynalazek i naprawde dużo pomaga i mozna sie czuc bezpiecznie nawet elkko przeginajac.
moja krew normalnie Big Grin jakbym siebie czytał hihihi, niestety szarikiem tylko tyle sie da bo bez czipsa to taka normalna bez wysiłku przelotowa predkosc. drugim autem troche inaczej jezdze Cool i nie napisze ile bo nie bede denerwował tych co tylko 50km/h i w zyciu nie przekroczyli predkosci Big Grin
Odpowiedz








Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  VW Sharan 2.0 tdi BRT turbo po regeneracji pozno wstaje? MarcinW 21 10,557 23-09-2023, 20:38
Ostatni post: wesol
  BRT - Zapchany DPF? Kończące się turbo? gbawol 0 555 13-03-2022, 18:18
Ostatni post: gbawol
Question Turbo nie działa, MAF zmierzony większy od planowanego f0ff 6 1,878 07-04-2021, 11:52
Ostatni post: f0ff
  regulacja sztangi turbo??? lysy-karll 55 30,609 23-08-2019, 11:40
Ostatni post: majronn
  AUY - problem po wymianie/regeneracji turbo kowalwalcz 33 9,427 20-11-2018, 09:06
Ostatni post: wesz82
  Turbo Patryk181 41 20,389 20-05-2018, 17:12
Ostatni post: wesol
  Galaxy MK1 1.9 TDI 1997r- wskaźnik temperatury nie działa. Szymon500 0 1,344 24-02-2017, 22:17
Ostatni post: Szymon500
  Wentylator działa bez przerwy Galaxy 97` cichy993 9 4,188 04-01-2017, 21:39
Ostatni post: marcyb3
  turbo kkk z btb z jakim innym mozna je porownac ARL ? ASZ? dr.lolek 3 2,798 14-07-2016, 18:41
Ostatni post: wesol
  Spadający wężyk podciśnienia z gruchy turbo PAMONIUSZ 5 3,688 26-05-2016, 16:35
Ostatni post: mamwi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości