Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sztanga bedzie dobra bo doładowanie jest okej. Pokaz loga dyn przeplywki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Zobacz może masz układ IC nie szczelny
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 11
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
29-02-2012, 20:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-03-2012, 09:48 przez lysy-karll.)
Witam, dzisiaj auto umarło a dokładnie tak jak wesol napisał padł przepływomierz, był zamontowany pierburga i chce kupić używany ale oryginalny co myślicie?? wiem ze bosch ma już inny numer seryjny i one były wadliwe org. ma numer 0 280 217 121 a nowy bosch ma już 0 281 002 757 co myślicie??
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
skłaniał bym się tak jak radzi kolega wesol ku przepływce.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zakladaj taki jaki jest oryginalnie. Pierburg z boschem nie jest zamienny niestety. Pewne silniki mialy ten a inne mialy ten drugi. Jesli wymieniac przeplywke to tylko ori nowy lub uzywka. Umnie w AUY jest bosch i taki powinien byc w tym silniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
02-03-2012, 10:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-03-2012, 10:52 przez daneczek76.)
Ja jednak skłaniał bym sie przy nowej przepływce , sam mając Octavie zakładałem ze 3 używane (oddałem je) i było nie wesoło, dopiero po kupnie nowej auto odżyło.
Zrób tak pożycz od kogoś kto ma taka samą w aucie i sprawdź lub odłącz kabel od przepływomierza powinno auto zacząć jeździć lepiej niż z podłączoną popsutą przepływką.
Co do przepływki faktycznie były inne modele które zostały wycofane i zastąpione zamiennikiem. Oczywiście nie muszę chyba mwić ża długie życie przepływki to wymiana filtra powietrza co każdą wymianę oleju lub przynajmniej raz w roku. I oczywiście odkurzenie komory gdzie wkładamy filtr z syfu który sie tam znajduje. Oczywiście szczelna obudowa filtra dobrze zamknięta to tez podstawa bo wilgoć która się dostanie do zasysanego powietrza wraz z kurzem zabija przepływke.
Przy czujniku doładowania zwanym zaworem raczej moc by była a w pewnych partiach obrotów silnika by ginęła i po zapaleniu silnika by sie znów pojawiała.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 11
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
kolego auto chodzi o wiele lepiej niż na starej przepływce ponieważ tamta była zepsuta na maxa, totalny brak mocy, teraz on chodzi ale nie tak jak powinien, odłączałem przepływke i jest gorzej niż z nią tą co kupiłem a kupiłem dwie i na jednej i drugiej tak samo auto sie zachowuje, dlatego dałem logi aby ktoś kumaty je odczytał myślę że zepsuty jest ten czujnik co jest w rurze dolotowej (plastikowej) na kompie żadnych błędów był błąd jak przepływka była zepsuta. POZDRAWIAM wszystkich i czekam na odczyt logów.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
dlugosc sztangi raczje bedzie okej problemem bedzie sama gruszka lub ta nieszczesna geometria w turbinie. Masz przeladowanie w pewnym zakresie i to wplasnie wplywa na obnizenie mocy. Moze byc ta geo ale polecam wpier sprawdzic tą gruszke gdyz jej usytuowanie sprzyja zasyfianiu czy nawet zalaniu woda co prowadzi do korozji.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.