Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
|
06-12-2012, 13:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2012 13:46 przez ENDRJU222.)
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
raventes, kolega jetta jest tak zaaferowany całą sytuacją, że chyba pominął twoje pytania generalnie to jakaś grubsza wada fabryczna jak dla mnie bo auto z tego co wyczytałem jest salonowe. - zakup w lipcu 2011.
|
|||
Reklama
|
|||
|
06-12-2012, 14:14
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
Salonowe nie znaczy bezwypadkowe Sam znam przypadki, gdy z salonu wyjeżdżały kinder niespodzianki, tzn 2 w 1
|
|||
06-12-2012, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2012 16:55 przez vwjetta.pl.)
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
Sorki Raventes, umknęła mi Twoja wypowiedź, już odpowiadam:
"Ustawiali Ci te kąty prawidłowo, czy zmierzyli i tak zostawili ??" Rzekomo coś ustawiali w geometrii, co dokładnie nie wiem, ale to dość dziwna sprawa bo najpierw jak poprosiłem o dokumentacje (w spisanej ugodzie zobowiązali się udostępnić mi dokumentacje) to byli zdziwieni i napisali (tu cytat) "problem ściągania samochodu (w Pana rozumieniu) został wyeliminowany poprzez wymianę opon co potwierdził Pan przy odbiorze samochodu z serwisu. Wszystkie czynności wykonywane podczas ostatniej wizyty Pana w naszym serwisie osobiście z Panem omówiłem.Proszę o sprecyzownie jakiej dokumentacji Pan oczekuje od nas." Odpisałem więc: "nigdzie nie podpisałem, że został on wyeliminowany przez wymianę opon. Zresztą wielokrotnie zwracałem uwagę, że na innym komplecie opon problem występował. Zwróciłem się do Państwa z prośbą o dokumentację ponieważ (o ile dobrze pamiętam) podczas naprawy zostały wykonane zmiany w geometrii i zbieżności samochodu i chciałbym zobaczyć jak wyglądały ustawienia przed i po naprawie." To mi nagle niewiadomo skąd przesłali jakiś wydruk z geometrii (gdzie poza marką samochodu nie ma żadnych danych identyfikacyjnych typu VIN, albo nr rejestracyjny) na którym jest informacja "kompensacja bicia obręczy", a mi żadna obręcz nie biła w tym aucie, a wszystkie felgi mam w stanie bardzo dobrym. "Piszesz, że przy 40 km/h jest bardzo głośno w samochodzie, ale skąd dobiega ten hałas ?? Z silnika, czy może z zawieszenia?? Czy hałas wraz ze wzrostem prędkości zmienia swoje natężenie??" To już jest rozwiązana sprawa. Za pierwszym razem twierdzili, że opony Bridgestone Potenza mają głośną charakterystykę pracy i nie docierało, że po zakupie tego hałasu nie było. Oni wiedzieli swoje. Za drugim razem uznali, że opony są wyząbkowane i stąd ten hałas, a nie z charakterystyki pracy. Ale ich zdaniem, nie oznacza to, że przy pierwszej wizycie opony również były wyząbkowane. "Te otarcia plastik o plastik - skąd dobiega ten dźwięk??" To także rozwiązany problem - za pierwszym razem powiedzieli, że producent nie wymyślił sposobu jak to naprawić,a w protokole wpisali "nie zaobserwowano", a za drugim razem nagle już wiedzieli, że to taśma poduszki powietrznej. |
|||
06-12-2012, 17:53
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
To pewne kwestie mamy już z głowy. Wracając do ząbkowania opon i ściągania auta. Ciągle nie daje mi spokoju ów kąt. To właśnie on może być powodem tego, że zmieniałeś opony i być może tego, że auto ściąga. Tym bardziej nie daje mi to spokoju, gdyż miałem już taki przypadek w 1 ze swoich poprzednich aut i winny był właśnie kąt. Tak więc dla świętego spokoju - jedź do jakiegoś porządnego serwisu i wykonaj geometrie jeszcze raz. Zapewne kąty będą złe, i nich od razu przy Tobie je ustawią.
|
|||
06-12-2012, 18:20
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
Kąty są w normie, pod tym linkiem znajdziesz skany geometrii:
http://vwjetta.pl/vwjetta/index.php?kalendarium&7 |
|||
06-12-2012, 18:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2012 18:32 przez raventes.)
Post: #16
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
Albo ja nie umiem czytać wyników, albo kąty nie są w normie. Norma jest 7,4 - 8,4 a u Ciebie jest odpowiednio 7,29 i 6,58 oraz 7,33 i 7,09
|
|||
06-12-2012, 19:29
Post: #17
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
nie umiesz czytac. Sa te trojkaciki i widac ze sa w przedziale tolerancji. W tym, po prawej ( nowszym pomiarze) mas ztylko na osi tylnej zbieżnosc złą. Moze tu lezy przyczyna. Mysle ze ustawili na tyle ile pozwalały regulacje. Tam masz wielowahacz na tyle co nie?
|
|||
06-12-2012, 19:35
Post: #18
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
To chyba mi nie powiesz, że prawa strona mieści się w normie Poza tym skoro są normy 7,4 - 8,4 to chyba jest coś nie tak.
|
|||
06-12-2012, 20:01
Post: #19
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
w tym linku masz trzy fotki po lewej stronie z 24 zdaj sie i trzy fotki po prawej stronie z 26 jak dobrze pamietam. Masz tam na dole fotke wlasnie po prawej- pomiar osi tylnej i zbierznosc jest poza tolerancją. Reszta fotek po przwej stronie pokazuje przednią os i cos tam jeszcze i tam sa wartosci poprawne.
|
|||
06-12-2012, 20:04
Post: #20
|
|||
|
|||
RE: Ściąganie - w 10 sekund auto samo zmienia dwa pasy
Na zdjęciu 1 jest zapis 6,58 ( oś przednia ) i trójkącik o jakim piszesz jest biały więc grubo poza tolerancją... Poza tym te trójkąciki akurat w tym pomiarze, chyba coś szwankują.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
jak kupić auto | grażyny | 14 | 6,587 |
01-02-2014 12:48 Ostatni post: RAFFEN |