Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
sharan by wesol
|
15-09-2012, 17:52
Post: #1
|
|||
|
|||
sharan by wesol
Dzisiejsza wizyta w Gdańsku u Roberta zakonczyla sie takim oto wynikiem:
Mały gratis w serii( jak to w zdrowym TDI). Soft robiony z głową by w przyszłości uniknąć problemów z podzespłami jak półośki czy dwumas. Mozna było wykrecic te 170 koni ale nie oto chodziło. Czas operacji na hamowni niecale 2 godziny. Polecam Roberta z racji profesjonalnego podejścia do sprawy, soft robiony kilkukrotnie z poprawkami by było idealnie, brak dymu oraz bez forsowania motorowni. Moje odczucia w drodze powrotnej to znaczna pprawa dynamiki ale takze to co mi zalezalo to poprawa zakresu górnego bo jak wiemy PD'ki maja mocny dół a gora to juz kapeć a tu mozna ładnie przyspieszac od dołu po samą góre. |
|||
Reklama
|
|||
|
15-09-2012, 17:57
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
Wesol tak trzymać - chyba w końcu się zmobilizuje też. Choć zawsze kasa na coś innego pójdzie zamiast na witaminkę do TDIka. Teraz 4 letnie opony i dwa chipsy poszły
A jak koszty tak jak pisaliśmy na PM |
|||
15-09-2012, 22:15
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu
|
|||
16-09-2012, 09:31
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
Jako ciekawostek podam ze w kazdej chwili moge wrocic do serii zmieniajac kodowanie na 003 i oczewiscie w druga strone takze. Pomiar serii zrobilismy na czujniku MAP ( cisnienia doladowania) seryjnym 2.5 barowym. Ale z racji iz turbo mam zmienione na GT1749VA z golfa ASZ to wsadzilismy MAP'a 3 barowego. Chodzilo oto ze przy modzie to juz konec jego zakresu a chcialem miec pelen obraz w razie diagnostyki czy czasem turbo nie przeladowuje.
|
|||
16-09-2012, 10:50
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
(15-09-2012 22:15)Sigma_74 napisał(a): ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Sigma nie obraz sie ale troche nierealne jest to co mowisz... Mam nowy kontroler na hamowni ktory jest bardziej czuly od starego. OK moge zrobic wygladzanie programowe i wykresy beda wtedy jak w paincie ale to chyba nie o to chodzi...przynajmniej teraz mam pelny obraz (chociazby peaki doladowania ktore to Wesol widzial na wlasne oczy) jak cos nie halo.... To nie jest wolnossak by kreski byly jak z katalogu. Kazde doladowane auto ma lekkie falowanie doladowania z wlaszcza na hamowni inercyjnej. To kilka Nm...ktorych nie poczujesz nigdy. Pozatym porownaj sobie jak seria byla "rowna" |
|||
16-09-2012, 16:18
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
No no no jest czego pozazdrościć Pozdrawiam
|
|||
16-09-2012, 22:44
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
No ładnie,pozazdrościć tyle kucyków pod maską
|
|||
17-09-2012, 06:07
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
Zazdroszczę taki ładny pałerek,ciekawe kiedy ja będę mógł swojego podkręcić.
|
|||
17-09-2012, 10:24
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
pięknie jest czym depnąć,Ciekawe ile wytrzyma sprzęgiełko i skrzynia???
|
|||
17-09-2012, 10:51
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: sharan by wesol
rob555 - cóż, też miałem diesle, tez je wirusowałem przy wielu wielu byłem w trakcie wirusowania i jedynie swoje zdanie wyraziłem na ten temat.
poza tym do aut masowo produkowanych jest jeden program do wszystkich więc nie ma co porównywać, a Ty robisz program indywidualnie do auta, poza tym nie tylko parę Nm mają znaczenie |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|