Ocena wątku:
sharan by wesol
15-09-2012, 17:52
Post: #1
sharan by wesol
Dzisiejsza wizyta w Gdańsku u Roberta zakonczyla sie takim oto wynikiem:

[Obrazek: min_56ffb41f4b01b8c561a7d677dd5e.jpg]

Mały gratis w serii( jak to w zdrowym TDI). Soft robiony z głową by w przyszłości uniknąć problemów z podzespłami jak półośki czy dwumas. Mozna było wykrecic te 170 koni ale nie oto chodziło. Czas operacji na hamowni niecale 2 godziny. Polecam Roberta z racji profesjonalnego podejścia do sprawy, soft robiony kilkukrotnie z poprawkami by było idealnie, brak dymu oraz bez forsowania motorowni.

Moje odczucia w drodze powrotnej to znaczna pprawa dynamiki ale takze to co mi zalezalo to poprawa zakresu górnego bo jak wiemy PD'ki maja mocny dół a gora to juz kapeć a tu mozna ładnie przyspieszac od dołu po samą góre.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Reklama

15-09-2012, 17:57
Post: #2
RE: sharan by wesol
Wesol tak trzymać - chyba w końcu się zmobilizuje też. Choć zawsze kasa na coś innego pójdzie zamiast na witaminkę do TDIka. Teraz 4 letnie opony i dwa chipsy poszłyBig Grin
A jak koszty tak jak pisaliśmy na PM



Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
15-09-2012, 22:15
Post: #3
RE: sharan by wesol
ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink
16-09-2012, 09:31
Post: #4
RE: sharan by wesol
Jako ciekawostek podam ze w kazdej chwili moge wrocic do serii zmieniajac kodowanie na 003 i oczewiscie w druga strone takze. Pomiar serii zrobilismy na czujniku MAP ( cisnienia doladowania) seryjnym 2.5 barowym. Ale z racji iz turbo mam zmienione na GT1749VA z golfa ASZ to wsadzilismy MAP'a 3 barowego. Chodzilo oto ze przy modzie to juz konec jego zakresu a chcialem miec pelen obraz w razie diagnostyki czy czasem turbo nie przeladowuje.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
16-09-2012, 10:50
Post: #5
RE: sharan by wesol
(15-09-2012 22:15)Sigma_74 napisał(a):  ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink

Sigma nie obraz sie ale troche nierealne jest to co mowisz...
Mam nowy kontroler na hamowni ktory jest bardziej czuly od starego. OK moge zrobic wygladzanie programowe i wykresy beda wtedy jak w paincie ale to chyba nie o to chodzi...przynajmniej teraz mam pelny obraz (chociazby peaki doladowania ktore to Wesol widzial na wlasne oczy) jak cos nie halo....
To nie jest wolnossak by kreski byly jak z katalogu. Kazde doladowane auto ma lekkie falowanie doladowania z wlaszcza na hamowni inercyjnej. To kilka Nm...ktorych nie poczujesz nigdy.

Pozatym porownaj sobie jak seria byla "rowna" Cool



16-09-2012, 16:18
Post: #6
RE: sharan by wesol
No no no jest czego pozazdrościć Wink Pozdrawiam
16-09-2012, 22:44
Post: #7
RE: sharan by wesol
No ładnie,pozazdrościć tyle kucyków pod maską



Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
17-09-2012, 06:07
Post: #8
RE: sharan by wesol
Zazdroszczę taki ładny pałerek,ciekawe kiedy ja będę mógł swojego podkręcić.
17-09-2012, 10:24
Post: #9
RE: sharan by wesol
pięknie jest czym depnąć,Ciekawe ile wytrzyma sprzęgiełko i skrzynia???



SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
17-09-2012, 10:51
Post: #10
RE: sharan by wesol
rob555 - cóż, też miałem diesle, tez je wirusowałem przy wielu wielu byłem w trakcie wirusowania i jedynie swoje zdanie wyraziłem na ten temat.
poza tym do aut masowo produkowanych jest jeden program do wszystkich więc nie ma co porównywać, a Ty robisz program indywidualnie do auta, poza tym nie tylko parę Nm mają znaczenie Wink




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name