Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA
sharan by wesol - Wersja do druku

+- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum)
+-- Dział: TUNING (/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Dział: Wykresy i wyniki z hamowni (/forumdisplay.php?fid=86)
+--- Wątek: sharan by wesol (/showthread.php?tid=2263)

Strony: 1 2 3


sharan by wesol - wesol - 15-09-2012 17:52

Dzisiejsza wizyta w Gdańsku u Roberta zakonczyla sie takim oto wynikiem:

[Obrazek: min_56ffb41f4b01b8c561a7d677dd5e.jpg]

Mały gratis w serii( jak to w zdrowym TDI). Soft robiony z głową by w przyszłości uniknąć problemów z podzespłami jak półośki czy dwumas. Mozna było wykrecic te 170 koni ale nie oto chodziło. Czas operacji na hamowni niecale 2 godziny. Polecam Roberta z racji profesjonalnego podejścia do sprawy, soft robiony kilkukrotnie z poprawkami by było idealnie, brak dymu oraz bez forsowania motorowni.

Moje odczucia w drodze powrotnej to znaczna pprawa dynamiki ale takze to co mi zalezalo to poprawa zakresu górnego bo jak wiemy PD'ki maja mocny dół a gora to juz kapeć a tu mozna ładnie przyspieszac od dołu po samą góre.


RE: sharan by wesol - daneczek76 - 15-09-2012 17:57

Wesol tak trzymać - chyba w końcu się zmobilizuje też. Choć zawsze kasa na coś innego pójdzie zamiast na witaminkę do TDIka. Teraz 4 letnie opony i dwa chipsy poszłyBig Grin
A jak koszty tak jak pisaliśmy na PM


RE: sharan by wesol - Sigma_74 - 15-09-2012 22:15

ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink


RE: sharan by wesol - wesol - 16-09-2012 09:31

Jako ciekawostek podam ze w kazdej chwili moge wrocic do serii zmieniajac kodowanie na 003 i oczewiscie w druga strone takze. Pomiar serii zrobilismy na czujniku MAP ( cisnienia doladowania) seryjnym 2.5 barowym. Ale z racji iz turbo mam zmienione na GT1749VA z golfa ASZ to wsadzilismy MAP'a 3 barowego. Chodzilo oto ze przy modzie to juz konec jego zakresu a chcialem miec pelen obraz w razie diagnostyki czy czasem turbo nie przeladowuje.


RE: sharan by wesol - rob555 - 16-09-2012 10:50

(15-09-2012 22:15)Sigma_74 napisał(a):  ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink

Sigma nie obraz sie ale troche nierealne jest to co mowisz...
Mam nowy kontroler na hamowni ktory jest bardziej czuly od starego. OK moge zrobic wygladzanie programowe i wykresy beda wtedy jak w paincie ale to chyba nie o to chodzi...przynajmniej teraz mam pelny obraz (chociazby peaki doladowania ktore to Wesol widzial na wlasne oczy) jak cos nie halo....
To nie jest wolnossak by kreski byly jak z katalogu. Kazde doladowane auto ma lekkie falowanie doladowania z wlaszcza na hamowni inercyjnej. To kilka Nm...ktorych nie poczujesz nigdy.

Pozatym porownaj sobie jak seria byla "rowna" Cool


RE: sharan by wesol - nieldos - 16-09-2012 16:18

No no no jest czego pozazdrościć Wink Pozdrawiam


RE: sharan by wesol - RAFFEN - 16-09-2012 22:44

No ładnie,pozazdrościć tyle kucyków pod maską


RE: sharan by wesol - spuki1 - 17-09-2012 06:07

Zazdroszczę taki ładny pałerek,ciekawe kiedy ja będę mógł swojego podkręcić.


RE: sharan by wesol - sharan2004 - 17-09-2012 10:24

pięknie jest czym depnąć,Ciekawe ile wytrzyma sprzęgiełko i skrzynia???


RE: sharan by wesol - Sigma_74 - 17-09-2012 10:51

rob555 - cóż, też miałem diesle, tez je wirusowałem przy wielu wielu byłem w trakcie wirusowania i jedynie swoje zdanie wyraziłem na ten temat.
poza tym do aut masowo produkowanych jest jeden program do wszystkich więc nie ma co porównywać, a Ty robisz program indywidualnie do auta, poza tym nie tylko parę Nm mają znaczenie Wink