Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: sharan by wesol
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Dzisiejsza wizyta w Gdańsku u Roberta zakonczyla sie takim oto wynikiem:

[Obrazek: min_56ffb41f4b01b8c561a7d677dd5e.jpg]

Mały gratis w serii( jak to w zdrowym TDI). Soft robiony z głową by w przyszłości uniknąć problemów z podzespłami jak półośki czy dwumas. Mozna było wykrecic te 170 koni ale nie oto chodziło. Czas operacji na hamowni niecale 2 godziny. Polecam Roberta z racji profesjonalnego podejścia do sprawy, soft robiony kilkukrotnie z poprawkami by było idealnie, brak dymu oraz bez forsowania motorowni.

Moje odczucia w drodze powrotnej to znaczna pprawa dynamiki ale takze to co mi zalezalo to poprawa zakresu górnego bo jak wiemy PD'ki maja mocny dół a gora to juz kapeć a tu mozna ładnie przyspieszac od dołu po samą góre.
Wesol tak trzymać - chyba w końcu się zmobilizuje też. Choć zawsze kasa na coś innego pójdzie zamiast na witaminkę do TDIka. Teraz 4 letnie opony i dwa chipsy poszłyBig Grin
A jak koszty tak jak pisaliśmy na PM
ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink
Jako ciekawostek podam ze w kazdej chwili moge wrocic do serii zmieniajac kodowanie na 003 i oczewiscie w druga strone takze. Pomiar serii zrobilismy na czujniku MAP ( cisnienia doladowania) seryjnym 2.5 barowym. Ale z racji iz turbo mam zmienione na GT1749VA z golfa ASZ to wsadzilismy MAP'a 3 barowego. Chodzilo oto ze przy modzie to juz konec jego zakresu a chcialem miec pelen obraz w razie diagnostyki czy czasem turbo nie przeladowuje.
(15-09-2012 22:15)Sigma_74 napisał(a): [ -> ]ładny wynik, mógł troszkę wyrównać i dopieścić, ale gratki za wynik i do przodu Wink

Sigma nie obraz sie ale troche nierealne jest to co mowisz...
Mam nowy kontroler na hamowni ktory jest bardziej czuly od starego. OK moge zrobic wygladzanie programowe i wykresy beda wtedy jak w paincie ale to chyba nie o to chodzi...przynajmniej teraz mam pelny obraz (chociazby peaki doladowania ktore to Wesol widzial na wlasne oczy) jak cos nie halo....
To nie jest wolnossak by kreski byly jak z katalogu. Kazde doladowane auto ma lekkie falowanie doladowania z wlaszcza na hamowni inercyjnej. To kilka Nm...ktorych nie poczujesz nigdy.

Pozatym porownaj sobie jak seria byla "rowna" Cool
No no no jest czego pozazdrościć Wink Pozdrawiam
No ładnie,pozazdrościć tyle kucyków pod maską
Zazdroszczę taki ładny pałerek,ciekawe kiedy ja będę mógł swojego podkręcić.
pięknie jest czym depnąć,Ciekawe ile wytrzyma sprzęgiełko i skrzynia???
rob555 - cóż, też miałem diesle, tez je wirusowałem przy wielu wielu byłem w trakcie wirusowania i jedynie swoje zdanie wyraziłem na ten temat.
poza tym do aut masowo produkowanych jest jeden program do wszystkich więc nie ma co porównywać, a Ty robisz program indywidualnie do auta, poza tym nie tylko parę Nm mają znaczenie Wink
Stron: 1 2 3
Przekierowanie