Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
|
08-02-2012, 10:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2012 12:55 przez daneczek76.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Dołożenie sterowania radiem przy kierownicy.
(22-06-2011 12:40)moherydz napisał(a): O ile się nie mylę tym gniazdem połączona może być zmieniarka cd więc może się okazać że koniec znajdziesz w tylnym schowku.Mylisz się zmieniarka podłączona jest na kostkę mini iso kolor Niebieski, rozpiska TU klick: A sterowanie z kierownicy i zestaw głośnomówiący fabryczny to kostka mini iso Kolor Zielony ,rozpiska TU klick: Dodatkowo żeby mieć kierownice wielofunkcyjną musisz mieć przekaźnik To co udało mi się dowiedzieć są dwa rózne: Przekaźnik: 1J0 907 487 C - 451 Przekaźnik ten wymaga autobus . Można również odwołać i przetłumaczyć sdo niektórych funkcji poprzez CAN . Obsługuje funkcję telefonu. Przekaźnik 451 1 CAN Low 2 --- 3 CAN Wysoka 4 Tempomat (on / off) 5 Linia 6 K (Self-diagnoza) 7 --- 8 Tempomat - (ustaw - zatwierdź, SET) 9 Klakson 10 masa (31) 11 --- 12 --- 13 stałe (30) 14 Tempomat(Anuluj, Cancel) 15 --- 16 Tempomat(Kasuj,Reset) 17 --- 18 Szyna danych 1J0 907 487 D - 452 Sterownik ten nie potrzebuje autobus. Wszystkie funkcje są zazwyczaj łączone. Niestety, tak nie może obsługiwać funkcję telefonu. Przekaźnik 452 1 --- 2 --- 3 --- 4 Tempomat (on / off) 5 Radio Remote Linia 6 K (Self-diagnoza) 7 --- 8 Tempomat - (ustaw - zatwierdź, SET) 9 Klakson 10 masa (kl31) 11 --- 12 Low Pozytywny (kl15) 13 stałe (kl30) 14 Tempomat(Anuluj, Cancel) 15 Oświetlenie (58d) 16 Tempomat(Kasuj,Reset) 17 --- 18 Szyna danych a oto fotka może tez pomoże: |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|