Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
|
12-10-2020, 14:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2020 15:20 przez petec.)
Post: #101
|
|||
|
|||
RE: Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
Więc poprawka. Mam napięcie po stacyjce na stykach 85, 86. Wg schematu na przekaźniku jest to obwód sterujący. Zasugerowałem się większymi stykami wcześniej i myślam że jest to obwód roboczy. Rozumiem że na jednym ze styków drugiej pary - 87, 30 (z tego co czytam to ten drugi właśniie), powinienem mięć napięcie przełączane sprawdzalne multimetrem do masy, jesdnak niestety nie mam.
Po podaniu napięcia na styk 87 pompa ruszyła (słychać burczenie). Kolomb, skąd leci napięcie do 30? |
|||
Reklama
|
|||
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|