Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
|
06-10-2020, 07:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-10-2020 07:40 przez kalamb.)
Post: #93
|
|||
|
|||
RE: Kierownica multifunkcyjna - temat zbiorczy
Wydajesz misie? Z którego magazynu?
A na poważnie, z Twojego chaosu myślowego nic jednoznacznie nie wynika ( czytałem dokładnie). Co do pompy sprawdzę w wolnej chwili schematy gdzie mógł pójść impuls klaksonu na przekaźnik 53 i co mogło to spowodować. Wejście na cewkę przekaźnika 53 ( pompa paliwa) ma połączenie z pinem 80 sterownika silnika ( większa wtyczka) pośrednio z G70 ( przepływomierz) i G40 ( czujnik wałka rozrządu) wiec przy podaniu dodatkowego „lewego” prądu mogło dojść do uszkodzeń które powodują problem ale niekoniecznie wywalają błąd. Sprawdź przepływkę i „czystość” punktu masowego pod przednim siedzeniem pasażera. Również vcds wartość synchronizacji wałka w bloku silnika kanał 04 pozycja 4 |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|