Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
obieg płynu
|
04-02-2012, 19:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2012 01:48 przez sharanista.)
Post: #1
|
|||
|
|||
obieg płynu
WITAM mam pytanie w która strone podąza płyn przy fabrycznej pompie rurą prosto do tylnej nagrzewnicy i wraca przez piec do silnika czy rurą w strone pieca i z pieca do nagrzewnicy a nastepnie do silnika?
chodzi o vw sharan 1,9tdi |
|||
Reklama
|
|||
|
05-02-2012, 08:15
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
Wystarczylo poszukac w tematach o ogrzewaniu i byly rysunki. Zresztą logicznie myslac to wydaje sie ze plyn z pieca powinien isc do nagrzewnicy i dalej na silnik itp. W zasadzie nie jest to tak do konca gdyż mamay dwie nagrzewnice w aucie. Odpowiadajac jednak na pytanie w tym temacie to tak jak pisalem wyzej-pompa do pieca i dalej do nagrzewnicy i z niej do silnika.
|
|||
|
05-02-2012, 09:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2012 18:48 przez maciek-basia.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
dzieki wesoł bo gosc z forda forum napisał i sam zgupiałem mam pompke dodatkowa wody dołonczoną przed piecem w kierunku tylnej nagrzewnicy a z tego co on napisał to wygladało to tak jakby w drógą strone chodzi mi o krótki obieg póki nie otworzy termostatu tu zobacz wypowiedz tego stefano
http://forum.fordclubpolska.org/showthre...6&page=156 |
|||
05-02-2012, 11:37
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
znam go z elektrody. Pisalismy swego czasu na emaile. Gośc obcykany wlasnie w sprawach ogrzewań itp. Mysle ze sie machnął i tyle. Kazdemu wolno.
|
|||
|
05-02-2012, 11:40
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
no dlatego troche zgłupiałem i musiałem porady tu poszukac
|
|||
05-02-2012, 15:54
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
Co do Stefano też znam go innych forów i jest świetnym fachowcem.
|
|||
06-02-2012, 01:44
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
potwierdzam Stefano jest specjalistą w tej dziedzinie ... zaszło zapewne nieporozumienie w przekazywaniu informacji...no i jest na naszym forum ... i zapewne nie omieszka tego wyjaśnić
|
|||
06-02-2012, 20:54
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: obieg płynu
|
|||
12-02-2012, 12:49
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: OBIEG PŁYNU
(05-02-2012 15:54)Rakus napisał(a): Co do Stefano też znam go innych forów i jest świetnym fachowcem.Juz wyjaśniam, no nie!!! Nie popełniłem jednak gafy!!!! Płyn w SGA, co piszę z uporem na wszyskich forach, idzie tak: Z silnika górna rurką pod podłogą w kierunku tylnej nagrzewnicy, z niej do pieca wejciem zewnętrzym, a podrzany płyn wychodzi z pieca tym wyjsciem przy rurce paliwowej i idzie w kierunku silnika, dolną aluminiową rurką. Jesli ktoś nie wierzy jego problem i niech kombinuje. Można to tez samemu bardzo prosto 'wybadać', przy sprawnej instalacji grzewaczej w aucie, poprzesz dotykanie aluminiowych rurek, np. przy pracujacym piecu. Kiedy jeszcze płyn w układzie jest jeszcze zimny, czy robi sie bardziej goraca aluminiowa rurka ta od piecyka co idzie w kierunku silnika, czy ta w kierunku tylnej nagrzenicy. No i juz wiemy wszysko w którym kierunku jest przepychany płyn. Pozdrowienia. |
|||
04-04-2012, 20:57
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: obieg płynu
Dziś zainstalowalem piec w swoim autku. Na pokrywie jest opis króćców "IN" i "out". Faktycznie Obieg jest od pieca w strone silnika.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Zapach płynu z tylnej nagrzewnicy | frik | 4 | 2,180 |
05-12-2014 14:34 Ostatni post: mamwi |
|
Temperatura płynu chłodzącego, silnik TDI | Jabol | 86 | 82,486 |
31-10-2014 10:28 Ostatni post: skimir |
|
Temperatura płynu niska (b. duże wahania), a oleju stała i wysoka - zagadka? | toniemy | 10 | 6,624 |
14-12-2012 11:24 Ostatni post: ENDRJU222 |