28-12-2012, 12:39
To jakieś wskazówki jak się jeżdzi dislem ,prosze
Czy tak działa turbo?
|
28-12-2012, 12:39
To jakieś wskazówki jak się jeżdzi dislem ,prosze
28-12-2012, 12:50
bylo juz kilka razy. Jezdzimy raczej z obrotami nie mniejszymi jak 2000. czyli przyspieszajac stosujemy zakres od 2500 do nawet 4000. Stala predkosc jazdy czyli utrzymywanie predkosci to tez zalezne jest od tego gdzie bo na miescie to mysle ze mozna niec mniej miec bo jedzimy raczej na 2 i 3 czy gora 4 biegu. w trasie jedzimy zazwyczj na 5 biegu a czasami sie zapina 6 bieg ale to oborty musza byc moim zdaniem od 2200 a nawet wiecej. Duszenie silnika to nic dobrego. Paliwa nie zaoszczedzisz zawiele o ile wogóle a napewno zakonczy sie to zapieczona suszarką czy innymi dolegliwosciami.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
A ja proponuję aby ktoś kto ma wątpliwości jak powinien pracować silnik niech się przesiądze na rower, ustawi przerzutki na najwyższe przełożenie i spróbuje nagle przyspieszyć, nawet pod górkę. Wtedy zrozumie co "czuje" silnik.
Silnik powinien pracować swobodnie.
02-01-2013, 23:47
słusznie kolega zauważył jeżdżę rowerem dużo w sezonie wiosna lato, więc wiem o co chodzi - nie pościgam się z autami ze świateł na 3-6 ale już na 3-2 jak najbardziej silnik musi mieć ten najoptymalniejszy moment pracy, wtedy jest najwydajniejszy i najmniej pali.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
11-01-2013, 00:17
A propos sposobu jazdy...jak jeżdzić zaraz po uruchomieniu w mrozy? Czy poniżej 2000 obr. żeby oszczędzać sprężarkę zanim się rozgrzeje,czy wchodzić na wyższe obroty mając na względzie osadzanie się sadzy na łopatkach sprężarki ale bez gwałtownych przyspieszeń?
11-01-2013, 00:36
Ja bym raczej poczekał z wyższymi obrotami aż się olej rozgrzeje. Ale to tylko moje przemyślenia.
11-01-2013, 00:59
A co kolega "wesol" na to,w poradniku "jak jeżdzić dislem" punkt 5 i punkt 10.....czy są do siebie w sprzeczności?
11-01-2013, 08:56
A że się tak wtrącę- gdzie tu kolega widzi sprzeczność?
11-01-2013, 09:25
(11-01-2013, 00:17)tacini napisał(a): A propos sposobu jazdy...jak jeżdzić zaraz po uruchomieniu w mrozy? Czy poniżej 2000 obr. żeby oszczędzać sprężarkę zanim się rozgrzeje,czy wchodzić na wyższe obroty mając na względzie osadzanie się sadzy na łopatkach sprężarki ale bez gwałtownych przyspieszeń?kilka minut rozgrzewam na postoju, a potem bez gwałtownych przyspieszeń |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|