09-08-2013, 13:13
u mnie w auy 115km przy 250 tkm, (u niemca serwisowany oczywiślie longlife) było to samo na prostym turbo dziura do 1700obr a jak chciałem wjechać pod górkę na 2 z obrotami poniżej 1700 to poprostu gasł, pierwsza rzecz sprawdzić intercoller czy nie cieknie na łączeniach, potem pompowtryski czy się nie rozjechały, a u mnie poprostu wałek rozrządu się wytarł, jeździłem do momentu aż się się całkiem rozsypał, bo pokrywy nie chciało się zrzucać. Zobacz w jakim stanie jest wałek czy ma jakieś ślady na krzywkach i w jakim stanie są denka od hydro, oby wałek był cały bo się może okazać jak w moim przypadku że droszego sharego to w całym województwie nie znajdziesz!
2,5 bau
1,9 auy
1,9 ahu+blok i wtryski afn
1,9 auy
1,9 ahu+blok i wtryski afn