Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duże spalanie - 1.9/2.0 TDI MKI FL PD
#91
(07-03-2018, 20:20)ULTRA napisał(a): Te auta niestety tyle palą ...
W te mrozy co teraz były - odpaliłem mojego pochodził sobie z 10min na wolnych, pojechałem do sklepu - zgasiłem, wróciłem do domu i na posesji średnie spalanie na FIS ok. 16l/100km Wink
Jazda normalna bez deptania, niesprawny dogrzewacz.

Nawet biorąc szacunkowe wyniki z fisa to horendalnie dużo, niesprawny dogrzewacz troche tłumaczy
Odpowiedz




#92
Zrób 004,013,023,008 plus jeszcze pewnie wesol coś dołoży.
Ale jak mówisz już że masz +/- 2,9 to nic dziwnego że tyle połyka nafty. Zrób te logi ale w ciemno strzelam że wałek lub popychacze konają ew..coś ze sprężaniem.
Odpowiedz
#93
Witam.

I pewnie, to był powód dla którego ktoś sprzedawał samochód Smile. Same korekty z dwóch cylindrów jeszcze nic nie wyrokują, grupę 013 warto rozpatrywać względem grupy 023, poza tym wytarty wałek i popychacze dają charakterystyczny dźwięk i objawy a autor pisze, że "...Silnik pali bez problemu, równo pracuje nie kopci...", choć to może być tylko jego subiektywne odczucie więc może "nie straszmy" tak na starcie Wink, jednak spalanie na poziomie 1.2l-1.4l na postoju to dużo za dużo, szkoda tylko, że forumowicz "najważniejsze dane" oszczędnie dawkuje i podaje na samym końcu, jak by chciał sprawdzić czy w ciemno postawimy dobrą diagnozę Smile.

Pozdrawiam
(07-03-2018, 20:50)nuq napisał(a):
(07-03-2018, 18:01)tolus24 napisał(a): Jeżeli najważniejsze dla Ciebie jest spalanie, to trzeba było Ocatvie I 1.9 TDI 90KM kupić Wink.

Akurat octavie też mam tylko 110KM Smile Faktycznie przyzwyczaiłem się do spalania rzędu 6l. Sugerowałem się opiniami innych ale widzę że można to między bajki włożyć. Czyli spalanie na postoju na rozgrzanym silniku rzędu 1,2-1,4l/h to też nic niepokojącego?

Jakich grup zrobić te logi?

Pozdrawiam

Witam.

Dlatego napisałem o Octavi 90KM, a nie 110KM, bo mam taką "pod opieką" w rodzinie i kiedy pracowałem na warsztacie, to też sporo się takimi najeździłem i zawsze byłem pewien podziwu, że na wyświetlaczu, średnie spalanie, u różnych użytkowników, z reguły nie przekraczało 4.5l, a często było to 4.1-4.2 i tyle też z reguły pokazuje w rodzinnej Skodzie, kiedyś jadąc nią w trasę, na tzw. emeryta kapelusznika, przez pewien odcinek, pokazało 3.6l i do dziś nie wiem czy licznik mnie w ... nie robił Smile.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#94
(07-03-2018, 22:25)tolus24 napisał(a): I pewnie, to był powód dla którego ktoś sprzedawał samochód Smile. Same korekty z dwóch cylindrów jeszcze nic nie wyrokują, grupę 013 warto rozpatrywać względem grupy 023, poza tym wytarty wałek i popychacze dają charakterystyczny dźwięk i objawy a autor pisze, że "...Silnik pali bez problemu, równo pracuje nie kopci...",
Mi jak tłok pękł to miałem początkowo +1.6 w 013 a 023 pozostawał bez zmian a auto jeszcze paliło na tz. "dyg" . Po przejechaniu 500km to już nawet nie sprawdzałem bo olej zaczął brać i odpalał juz trudniej także myslę że było na skrajnej +2.9 ++ hehehe.

Z tym spalaniem 1Z/Afn tolus to na pewno Cie nie robił w bambuko . Mój stary Passat b4 Afn to tak jak piszesz 3,8/4,2l/100km. To jest maszyna!!!!!WinkWink
Odpowiedz
#95
Pod linkiem:

http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=11201

zamieściłem logi do analizy.

A tutaj do posłuchania praca silnika:

https://youtu.be/s3Bg4eCEnYg
Odpowiedz
#96
witam wszystkich jestem świezakiem szukam pomocy informacji pomysłu w takiej sprawie posiadam vw sharana 2.0 tdi brt silnik auto od samego początku dużo pali i dużą dawkę pokazuje na kompie na jałowym biegu 1.5 litra na godzinę z klimą 2.2 trasa 10l tryb mieszany 12.5 gdzie znajomego sharan z tym samym silnikiem trasa 6.5 miasto 7,8 litrów jest roznica auto odpala na dotyk nie dymi moc jest ok w sharanie wymieniłem rozrząd kompletny popychacze bo dwa zaczynały się łuszczyc wałek rozrządu no i panewki do tego olej naped pompy i wszystkie filtry potem czujnik temperatury i termostat idąc dalej pompowtryski poszły do sprawdzenia chociaż korekty były i są wzorowe zostały wymienione końcówki bo słabo pyliły oczywiście przy montażu nowe gumki podkładki itd z sterownika usunięty dpf na prubę bez rezultatu podmieniony sterownik z imo żeby nie ingerować w kompa nic bez zmian czujnik różnicy ciśnień dpf , sonda lambda , przepływka podmienione też bez zmian proszę o pomoc bo kończą się już pomysły
Odpowiedz




#97
Witam.

Grupa vag-a ma taki fajny gadżet, pomocny w diagnostyce, co się nazywa "log-i", proszę zrobić logi i wtedy będziemy doradzać, na chybił trafił obstawiać nie będziemy i proszę poprawić ortografię, bo to nie Facebook Wink.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#98
Ok postaram się ogarnąć logi . I poprawić pisownię .
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Spalanie AUY rysiekr 8 1,199 21-03-2023, 15:50
Ostatni post: rysiekr
Question Ile pali TDI ? spalanie sharan_97 597 518,033 21-12-2020, 18:48
Ostatni post: Mazur1908
  BRT-Wysokie spalanie na biegu jałowym 1.5l/h slawek_sp1 23 15,910 08-07-2018, 21:03
Ostatni post: wossi_2008
  Ciśnienie oleju - za duże toma126 8 3,962 31-03-2018, 15:10
Ostatni post: wesol
  Dziwne spalanie TDI marcel 6 4,498 13-11-2014, 21:37
Ostatni post: marcel
  Sterownik turbosprężarki a spalanie!!!!! lalka1659 3 2,298 22-06-2014, 13:56
Ostatni post: wesol
  Dogrzewanie, kopcenie, duże spalanie, erc 10 5,503 28-11-2013, 21:48
Ostatni post: erc
  Duże spalanie 1.9 TDII 99'r. MelGrzybson 16 9,639 31-12-2012, 02:16
Ostatni post: pamor
  Spalanie, komputer zaniża dystans rafik114 8 5,661 09-06-2012, 13:44
Ostatni post: bartixr
  Sharan 98 1.9 TDI 110KM - bardzo duże zużycie paliwa po czyszczeniu sprężarki toniemy 6 7,331 07-05-2012, 16:41
Ostatni post: toniemy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości