Ocena wątku:
Logi ASZ duże spalanie
08-03-2018, 10:51
Post: #1
Logi ASZ duże spalanie
Witam.

Uprzejmie proszę o analizę logów.
Statyczne:
Pierwszy log zapisywany po ok 3 minutach od opalenia auta.
http://vaglogger.apphb.com/log/5aa0f811a...135875dca9
Drugi log po nagrzaniu silnika do 90 st.
http://vaglogger.apphb.com/log/5aa0f8d1a...303e48de1c

Dynamiczne na rozgrzanym silniku:
http://vaglogger.apphb.com/log/5aa0f926a...e9dc07cb75
http://vaglogger.apphb.com/log/5aa0f96ba...98c236bed0

Z góry dziękuję.
Reklama

08-03-2018, 11:27
Post: #2
RE: Logi ASZ duże spalanie
Do sprawdzenia oringi i podmianka miejscami pompki.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
08-03-2018, 17:36
Post: #3
RE: Logi ASZ duże spalanie
Witam.

Tak jak piszesz wesol ale najpierw, tak profilaktycznie, po odkręceniu pokrywy zaworów, niech sprawdzi stan krzywek na wałku i popychaczy, jak radził Bogos, no i sprężanie przydałoby się zmierzyć, bo może dalsze rozbieranie będzie zbędne, jeśli tu będzie wszystko dobrze, mi to wygląda, jak by ktoś już tam zaglądał przed sprzedażą i próbował doświadczalnie przestawiać rozrząd (jest do poprawy) i regulować pompki aby ukryć defekt (pompki oczywiście do regulacji po ponownym zamontowaniu, a jak będą wyjęte do wymiany oring-ów, to koniecznie do sprawdzenia stan ich gniazd).

Pozdrawiam
08-03-2018, 17:51
Post: #4
RE: Logi ASZ duże spalanie
Silnik gada dość przyzwoicie i nie ma tego nieszczęsnego walenia w filtr jak zwrócił na to zresztą słusznie tolus. Wydaje się że naprawa nie powinna być kosztowna. Zastanawia mnie tylko to czy ,przy uszkodzonych oringach i dużych korektach nie powinieneś mieć problemu z odpaleniem. Z praktyki wiem że to idzie w parze. No ale.
Ps. Tylko daj do kogoś kumatego , bo rozrząd i pompki to podstawa aby było dobrze zrobione.
Nara.
08-03-2018, 20:09
Post: #5
RE: Logi ASZ duże spalanie
Czy te przestawienie rozrządu jest takie istotne? Czy można z tym poczekać do wymiany? Bo podejrzewam że roboty tyle co przy wymianie Smile Wolałbym najpierw ustabilizować temat z tymi wtryskami i wtedy bym wziął się za rozrząd. Proszę o wyprostowanie jeżeli jestem w błędzie.

Pozdrawiam
08-03-2018, 21:42
Post: #6
RE: Logi ASZ duże spalanie
Witam.

Tak, jak Bogos pisał, te dwie rzeczy musisz zrobić razem, przestawienie rozrządu to chwila roboty, oczywiście w ramach zakresu regulacji bez demontażu paska, gdyby trzeba ściągać pasek, to wtedy od razu zmienić rozrząd. Rozrząd jest mocno w "-", generalnie ustawienie w "-" powoduje że auto lepiej się zbiera ale kosztem spalania, gdyby, to było -1,5, to jeszcze by można oko przymknąć ale przy -2.2 do -2.8 nie ma sensu brać się za pompki. Dlatego moje podejrzenie, że ktoś grzebał przed sprzedażą, żeby tak dopasować ustawienia by zrobić wrażenie podczas jazdy próbnej, że auto "ma kopa", jak na 130KM przystało i że z nim wszystko jest w porządku, a niestety przy takich korekcjach nie jest w porządku.

Pozdrawiam
08-03-2018, 22:17
Post: #7
RE: Logi ASZ duże spalanie
W takim razie po poprawieniu rozrządu i wymianie oringów na wtryskach czego mogę się spodziewać po aucie? Zacznie kopcić / straci moc ?? Uszkodzenia czego mogły zastać ukryte takimi manewrami?
09-03-2018, 00:16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2018 00:17 przez wesol.)
Post: #8
RE: Logi ASZ duże spalanie
Słuchaj po co ty wnikasz w jakieś szczegóły. zamień miejscami pompki i ustaw ten rozrząd. Tyle w temacie. Potem logi.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
07-04-2018, 20:33
Post: #9
RE: Logi ASZ duże spalanie
Sprawa się ma następująco, wałek rozrządu i panewki do wymiany, napinacz rozrządu bo nie trzyma jak należy. Wszystko do zniesienia tylko w gniazdach wtrysków czuć pod palcem nierówności Sad Oczywiście gumki na wtryskach uszkodzone. Mechanik mówi że możemy spróbować papierem delikatnym podrównać gniazda nowe gumki założyć na wtryski i zobaczyć co będzie się działo. Ja znalazłem głowice po regeneracji z pompowtryskami za 950zł, zastanawiam się bo za sam wałek rozrządu muszę dać 550zł. Chyba warto obejrzeć tą głowicę jak wałek będzie ok i dadzą wykręcić wtryski żeby zobaczyć stan gniazd. Co sądzicie?

Zdjęcia tej głowicy po regeneracji:
   
   
   
   
Czy na pewno pasuje do mojego silnika?

Dziękuję za podpowiedzi.
07-04-2018, 20:55 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2018 20:59 przez wesol.)
Post: #10
RE: Logi ASZ duże spalanie
glowice w 1.9 PD sa takie same wszedzie. Nawet czesc 2.0 ma taką sama tez glowice.

Ciekawi mnie czy te gniazda faktycznie sa zregenerowane. Samo zrobienie ich to spory koszt. Czyli wysylamy nasza glowice to firmy wolaja po 200-250 zl od gniazda. Jest to rozwiercane i w to miejsce wprasowywana wkladka z mosiadzu. Tu dostajesz niby pompki, walek glowice po kapitalce. Troszke dziwne. Normalnie pompki chodza po 600 juz w dobrej monecie, walek po 200 zl glowica tez od 200 do 400 uzywka bez kapitalki.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  1.8T, duże spalanie, słabo przyspiesza wnusiek 11 5,871 13-07-2021 13:38
Ostatni post: wnusiek
  logi dynamiczne i statyczne zajdeljarek 2 1,484 13-01-2021 09:41
Ostatni post: zajdeljarek
  LOGI DYNAMICZNE Stempel 3 2,528 10-01-2021 18:30
Ostatni post: wesol
  Logi dyn 1.9tdi AFN mustang727 23 7,536 28-09-2020 19:41
Ostatni post: wesol
  ASZ 1.9 tdi logi Niemago 3 1,936 16-07-2020 16:23
Ostatni post: wesol
  Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min Tomek Westfalia 34 10,381 02-03-2020 11:48
Ostatni post: wesol
  analiza, logi 1,8 t picia78 3 2,039 15-07-2019 21:37
Ostatni post: picia78
  Mapowany sharan spadek mocy.. Logi dynamiczne.. sivyx 3 1,639 23-06-2019 20:25
Ostatni post: wesol
  Logi turbiny romi72 20 5,748 17-06-2018 18:29
Ostatni post: wesol
  Logi 1,9 TDI ASZ 130 buzek1985 5 2,735 13-06-2018 20:49
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name