Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
07-11-2015, 09:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-11-2015, 09:07 przez slawek_sp1.)
Witam!!
Po wymianie rozrządu i ustawieniu konta synchronizacji na 0, wskazania komputera na biegu jałowym to 1.5l/h. Wczoraj zrobiłem trasę 900km i średnie spalanie wyszło 7.3l, przy spokojnej jezdzie. Dlaczego takie dziwne wskazania na biegu jałowym na rozgrzanym silniku? Czy na te wskazania może mieć wpływ kąt synchronizacji? Na ile ustawić kąt synchronizacji żeby to było bezpieczne dla auta? Przed wymianą rozrządu mechanik nie sprawdził jak był ustawiony rozrzd.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Napiszcie proszę jakie macie spalanie na biegu jałowym w waszych 2.0 i jak macie ustawiony kąt synchronizacji bo wydaje mi się że u mnie jest coś nie tak.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
08-11-2015, 21:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2015, 21:30 przez piotr840710.)
kiedys w passacie miałem kąt synchronizacji ustawiony blisko 0 spalanie miałem około 1.2 i troche za twardo pracował po delikatnym opóźnieniu spalanie spadło silnik odpalał dobrze i ciszej chodził.różnicy w mocy tez nie odczułem.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Jutro cofne trochę kąt synchronizacji tylko nie wiem o ile go cofnąć, żeby nie zaszkodzić silnikowi i jak u was wygląda spalanie na biegu jałowym?
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
08-11-2015, 22:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2015, 22:23 przez piotr840710.)
tolerancje masz od -3 do +3 przestaw troche,pojezdzij ze dwa dni zeby sprawdzic jak pali ciepły i zimny,jak sie zbiera.ja mam 1.9 auy spalanie mam od 06 do 07 na ciepłym,z klimą do 1,2 . W passacie po ustawieniu wyszło mi 08 i tak zostawiłem.oczywiscie przy przestawianiu pamietaj że 1mm w prawo lub w lewo to duuuuża różnica
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Dzięki jutro ewentualnie pojutrze przestawie i napisze jak chodzi.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
jak kolega wyżej pisze w lecie przy upalach na cieplym mialem 06 litra do 07 z klimą 09-1.0litra
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 12
Dołączył: Sep 2014
Reputacja:
0
Kolego w moim BRT jest identycznie: kąt synchronizacji ustawiony na 0 i spalanie 1,5 l/h a w trasie kosmos. Próbowałem różnych ustawień i przy zejściu w minus tak ok 4 spalanie jest ok, auto jeździ ok, spaliny mniej gryzące.
Wyczytałem w necie że dla silników 2,0 norma jest -6 +6 i że 0 nie zawsze jest idealne .
Zauważyłem ze jak zajdziesz poza zakres to w kompie tez Ci pokaże 0, wiec trzeba na to uważać i być pewnym czy się nie przecholowało, dosłownie muskać kluczem przy ustawianiu.
Ciekawostka przy ustawieniu na blokady komp zamiast 0 pokazuje ok -2.(Krzywe koło?)
Ps. Polecam zainteresować się zabierakiem pompy oleju w Brt, ja postanowiłem wymieniać go co 100 tys km. Koszt 16 zł w aso a pewność większa że pompa nie padnie.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
16-11-2015, 00:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2015, 00:20 przez slawek_sp1.)
Dzięki za informację pompę oleju już zrobiłem mam 100mm zabierak, jutro jadę do mechanika na ustawienie kąta synchronizacji zobaczymy co z tego wyjdzie, a czy mógłbyś mi napisać jakie wskazania spalania masz teraz? Długo jeździsz na takim ustawieniu?
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Witam! u mnie jest -3 i komp. pokazuje 0.8 l/h. Średnie spalanie z tankowań niecałe 8 l/100.