Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Po wymianie kół krzywa kierownica.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Jutro zaloze na przod alu i zobaczymy.
sprawdz czy nei masz luzów na drazku kierowniczym czy innych elementach jak koncowki, tuleje wahacza i sworznie.

pretor

(22-11-2015 14:36)wesol napisał(a): [ -> ]sprawdz czy nei masz luzów na drazku kierowniczym czy innych elementach jak koncowki, tuleje wahacza i sworznie.

Do tego właśnie zmierzałem, sama zmiana opon i felg nie przestawi układu kierowniczego. Do tego potrzebne są inne atrybuty.
Dzis bylem u mechanika. Brak luzow jak i innych nieprawidlowosci. Tylne kola zalozone na przod i dalej to samo...
Witam.Proponuje podjechać na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia ewentualnych luzów w układzie kierowniczym i ustawienia koła kierownicy do jazdy na wprost i ewentualną zbieżność przednich kół - koszt nie jest wielki -w moim przypadku 2 tygodnie temu było to 60 zł- a tak to możesz szukać do wiosny.
Generalnie SKP nie powinno robic geometrii bo im nie wolno. Poza tym napezy pamaietac pryz takiej geometrii zeby jeszcze po tym w razie krzywej kierownicy to trzeba zrobic kalibracie czujnika skretu kierownicy tak ze nie ma tak ze geografia i jazda.
Witam.W moim przypadku było tak,że zdarło mi przednią prawą oponę-pojechałem na SKP-tam za 10 zł na szarpakach gościu stwierdził wybitą poduszkę gumową prawego macPersona-poduszkę wymieniłem a następnie pojechałem do znajomego warsztatu-gdzie gościu ma przyrządy diagnostyczne i tam ustawił mi zbieżność oraz kierownicę "na wprost" -u mnie nie ma żadnego czujnika skrętu.Wszystko razem kosztowało mnie 60 zł-/10 zł szarpaki + 50 zł diagnostyka/
Tak nie ma ale kolega wyzej ma wiec jest nieco inaczej. Na szarpakach ciezko takie rzeczy wychwycic bo takie rzecyz jak luzy w zawieszeniu bada sie nie na opuszczonym aucie a na podniesionym. nie sprawdzisz luzu na drazkach czy na koncowkach drazkow jak auto jest opuszczone.
Witam>Przecież kolega Porshe Design pisze,że już był u mechanika i nie stwierdził u niego zadnych luzów-podejrzewam,ze to jedynie kwestia dokładnego ustawienia kół na drążkach kierowniczych-może to ten czujnik "jazdy na wprost" robi złą robotę- kwestia dokładnej regulacji i kalibracja tego czujnika może coś pomoże?
To ze ktoś sprawdzał nie znaczy ze jest olej. Nie ufam nikomu poza sobą.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie