Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: D5WZ grzeje tylko chwilę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Ten sam błąd występował u mnie, padł sterownik. VCDS nie diagnozuje pompki z podszybia tylko wewnętrzny wentylator wiec jeśli cały czas jest off może być padnięty. Janusz będzie wiedział co z tym zrobić :-)
(30-11-2019 14:13)kalamb napisał(a): [ -> ]Ten sam błąd występował u mnie, padł sterownik. VCDS nie diagnozuje pompki z podszybia tylko wewnętrzny wentylator wiec jeśli cały czas jest off może być padnięty. Janusz będzie wiedział co z tym zrobić :-)

no ok rozumiem że nie diagnozuje pompki, ale jedna z pozycji w MB widnieje pompa obiegu wody- tak przynajmniej myślałem że o tą chodzi, jeszcze jutro sprawdzę, i ona cały czas widnieje OFF
Czy to jest dogrzewacz, czy ogrzewanie postojopwe?
(30-11-2019 18:21)Stefano napisał(a): [ -> ]Czy to jest dogrzewacz, czy ogrzewanie postojopwe?

dogrzewacz D5wz
Ja już nie pamiętam jak tam w blokach wygląda ale np w touranie jeśli się wyprogramuje pompkę to w kolumnie jest oznaczenie N/A czyli nie występuje. Ale co by nie było przy dogrzewaczu nie ma sterowania pompka wodna. Przy ogrzewaniu stacjonarnym wychodzi dodatkowy kabelek od sterownika na piecu właśnie do pompki wodnej.

Przy demontażu nawet tego pieca d5wz z auta to pompka na podszybiu będzie nadal bez zmian śmigać na odpalonym silniku.
W dogrzewaczu D5WZ, pompki na podszybiu nie zdiagnozujemy, jest sterowana z centralnej elektryki auta /09/, natomiast w ogrzewaniu postojowym, np. D5WS, pompka płynu jest przy piecu i widać ją w blokach pomiarowych ogrzewania /18/. Można też ją uruchomić w teście podzespołów.
(01-12-2019 23:50)Stefano napisał(a): [ -> ]W dogrzewaczu D5WZ, pompki na podszybiu nie zdiagnozujemy, jest sterowana z centralnej elektryki auta /09/, natomiast w ogrzewaniu postojowym, np. D5WS, pompka płynu jest przy piecu i widać ją w blokach pomiarowych ogrzewania /18/. Można też ją uruchomić w teście podzespołów.

ok, pompka jest na 12v i można ją podpiąć bezpośrednio do aku aby sprawdzić działanie?? nie uwalę jej w razie czego??
Witam. Od czego zależało czy sitko było z kołnierzem czy bez? Przy próbie wymiany na nowe z kołnierzem, jest za płytko aby wkręcić gwint sztyftu. Tak myślę, że bez kołnierza sitko weszło by głębiej. Spotkał się ktoś z takim problemem?
(05-12-2019 14:39)pablooo4 napisał(a): [ -> ]
(01-12-2019 23:50)Stefano napisał(a): [ -> ]W dogrzewaczu D5WZ, pompki na podszybiu nie zdiagnozujemy, jest sterowana z centralnej elektryki auta /09/, natomiast w ogrzewaniu postojowym, np. D5WS, pompka płynu jest przy piecu i widać ją w blokach pomiarowych ogrzewania /18/. Można też ją uruchomić w teście podzespołów.

ok, pompka jest na 12v i można ją podpiąć bezpośrednio do aku aby sprawdzić działanie?? nie uwalę jej w razie czego??

Podpinaj i sprawdzaj, nic się nie stanie.
(13-12-2019 10:57)pabloz1 napisał(a): [ -> ]Witam. Od czego zależało czy sitko było z kołnierzem czy bez? Przy próbie wymiany na nowe z kołnierzem, jest za płytko aby wkręcić gwint sztyftu. Tak myślę, że bez kołnierza sitko weszło by głębiej. Spotkał się ktoś z takim problemem?

To nie chodzi o to czy się spotkał czy nie....bo to normalne, że strzeliłeś gafę przy zakupie!!!
No teraz to coraz więcej spotykamy takich ludzi........

Były dwa rodzaje 'gaźników' z szerszą dziurą na sitko z kołnierzem i te starszego typu bez kołnierza. Powinieneś zakupić takie sitko jak było, bez kombinacji.
Jeśli masz sitko z kołnierzem, to jest na to rada, czymś ostrym zedrzyj na siłę ten kołnierz i będziesz miał bez kołnierza. Wtedy będzie pasować, bo wejdzie głębiej.
Z pokorą spuszczę głowę, ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że kupiłem takie sitko jak było pierwotnie założone (było założone kołnierzem w stronę wymiennika). Według Ciebie lepiej "oskrobać" czy założyć kołnierzem w drugą stronę?
Dzięki za info.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie