Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: D5WZ grzeje tylko chwilę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Suma summarum to Janusza hybryda nie wychodzi tak drogi. Za około tysiaka masz piec po całym serwisie. Sterownik nawet sprawny rozbiera i profilaktycznie go poprawia, jak dobrze pamiętam nowa świeca i sitko lub sztyft, wyczyszczone. Wiatraczek tezbzrobiony. Piec jak nowy ze sklepu. A tak używka niby sprawna ale kiedy coś padnie to nie wiadomo. No i Janusz daje dwa lata gwarancji.
Popieram w całej rozciągłości zagadnienia.
(19-11-2019 00:09)arek182 napisał(a): [ -> ]Witam mam ten sam problem z piecem d5wz po czyszczeniu wymianie uszczelek oringow i sitka piec zalaczy sie pochodzi jakis czas i wyskakuje blad 01409 Powtorzone przerywanie plomienia 35-00 dodam ze zamiast swiecy zarowej jest zalozony sztyft i czyzby problem byl z palnikiem? proszę o porady..


Ależ nasz kolega ma piec D5WZ, więc koszty naprawy są niewielkie. Błąd 1409 wskazuje na brak ognia w piecu, więc do sprawdzenia sitko, komora spalania, sztyft, dmuchawa i sterownik, coś tam musi szwankować, może być też brak zasilania w paliwo, czyli pompka do czyszczenia.
Natomiast hybryda D5ZF-D5WZ kosztuje bez zmian tyle samo 800 zł i gwarancja 2 lata.
Zainstalowałem dodatkową pompkę zaraz przy piecu. Pompuje wodę od pieca w kierunku przodu auta. Teraz piec grzeje przez cały czas i już się nie wyłącza. Ale czy dobrze ją podłączyłem z kierunkiem przepływu? Bo zaobserwowałem że podczas pracy pompki z przedniej nagrzewnicy leci zimniejsze powietrze niż gdy pompka nie pracuje.
Dobrze podłączyłes. Woda idzie od silnika do tylnej nagrzewnicy i powrót jest dalej przez piec w stronę silnika.
A możesz mi napisać gdzie w obiegu jest oryginalna pompka? Bo mi się wydaje że mam tak: silnik -> pompka -> trójnik -> tylna nagrzewnica. Inaczej niż na załączonym schemacie, mechanik też sprawdzał i mówi że jest inaczej.
przecie to nie ma znaczenia gdzie jest. Wazne tylko w ktora strone pompuje. Czyli zeby nie pompowala jakby to powiedziec pod prad. To czy jest za piecem czy przed piecem czy przed tylna nagrzewnica czy za to nic nie zmienia.
podłączę się pod temat. czy ktoś orientuje się czy pompka obiegu działa cały czas podczas uruchomionego auta?? pytam bo piec załącza się potem zatrzymuje,wyskakuje błąd
1 Fault Found:
01409 - Repeated Flame-Out
35-00 - -
ale na pomiarach vcds pozycja pompki obiegu jest cały czas off, i nie słychać jej, po wyłączeniu silnika też nie słyszałem.
Wypadanie zapłonu to nie ma nic wspólnego z pompką. Pompka na podszybiu nawet nie jest powiązana ze sterownikiem pieca. Ten błąd to albo świeca zdycha albo sitko zdycha albo pompka paliwa z jakiegoś powodu nie podaje paliwa do pieca no i na koniec marca że być dziabniety sterownik pieca co też się trafia.
Pompka wodna dziabnieta to pięć wywali błąd przegrzania bo samej tej pompki nie diagnozuje a brak ruchu wody przy piecu działającym to jakieś 20-30 sekund i woda zagotowana.
(30-11-2019 11:54)wesol napisał(a): [ -> ]Wypadanie zapłonu to nie ma nic wspólnego z pompką. Pompka na podszybiu nawet nie jest powiązana ze sterownikiem pieca. Ten błąd to albo świeca zdycha albo sitko zdycha albo pompka paliwa z jakiegoś powodu nie podaje paliwa do pieca no i na koniec marca że być dziabniety sterownik pieca co też się trafia.
Pompka wodna dziabnieta to pięć wywali błąd przegrzania bo samej tej pompki nie diagnozuje a brak ruchu wody przy piecu działającym to jakieś 20-30 sekund i woda zagotowana.

OK, l no to pewnie czas na powrót pieca na południe kraju
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie