Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: D5WZ grzeje tylko chwilę
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
(17-11-2019 12:07)rombad napisał(a): [ -> ]Pompka elektryczna jest dobra, niedawno były wymieniane szczotki, słychać ją i czuć że chodzi. VAG-iem nie udało mi się połączyć, ale mam już pewność że piec wyłącza się z przegrzania, bo po prostu jest taki gorący że nie da się go dotknąć.

Ciekawy wniosek ;-) bo piec w trakcie pracy wytwarza temperaturę 350-370 stopni C
Jakim VAGiem próbowałeś się połączyć? I w jaki sposób.
Nie jestem pewien ale chyba Galaxy II po 2006 roku z grupą VAG nie ma wiele wspólnego dlatego możesz mieć problem z połączeniem
Patrząc po silniku ASZ 130KM to max 2005 rok.Nowe Galaxiaki to z innymi motorami wychodziły.No chyba że Kolega ma inne auto niż w opisie.
Rocznik 2003, VAG pokazuje mi różne parametry, ale z ogrzewaniem się nie łączy, prawdopodobnie jest przerwa w kablu między piecem a wtyczką (resztę instalacji sprawdziłem). Z tego powodu przetestowałem piec pompując do niego wodę z wiadra z powrotem do wiadra i wtedy się nie wyłączał. Pozostaje więc brak obiegu wody, skoro auto chodziło godzinę na postoju i temperatura doszła do 80 st. a rurki przy piecu były całkiem zimne.
Przy większych obrotach silnika mechaniczna pompa na pasku rozrządu trochę pcha płyn przez piec, dlatego ci piecyk chodził. Na wolnych obrotach silnika koniecznie musi być sprawna elektryczna pompka płynu, ta na podszybiu, bo inaczej będzie się piec przegrzewał.
Odbuduj kable i diagnozuj piec, bo więcej tu nic nie wymyślimy.
Tak to racja. Poza tym ta pompka na podszybiu to że buczy nie znaczy że pompuje ciecz. Ta pompka składa się z dwóch części tzw suchej i mokrej. Silnik może się kręcić ale wcale to nie oznacza że wiatraczek w części mokrej się kręci. Może też być tak że ma z jakiegoś powodu słaba wydajność. Kabelek od diagnostyki pieca jest gdzieś przerwany. No chyba że duagnizujesz lichym vag comem to też się nie połączy. Nie napisałeś co wyskakuje za komunikat przy próbie połączenia się z piecem czyli modułem 18.
Witam mam ten sam problem z piecem d5wz po czyszczeniu wymianie uszczelek oringow i sitka piec zalaczy sie pochodzi jakis czas i wyskakuje blad 01409 Powtorzone przerywanie plomienia 35-00 dodam ze zamiast swiecy zarowej jest zalozony sztyft i czyzby problem byl z palnikiem? proszę o porady..
Błąd czujnika płomienia a realnie uszkodzenie i wymiana sterownika.
A jest tu ktoś na forum co by się podjał naprawy sterownika o ile jest taka możliwość. Sad
Naprawa a nawet wymiana sterownika w piecu D5ZF mija się z celem,padnie niebawem znowu.Wada fabrycznego umiejscowienia (ma za gorąco ).Albo przeróbka na HYBRYDE made in STEFANO,albo wymiana na D5WZ.Ja nam Stefanową Hybryde i zaiwania aż miło.Ludzie się tylko rozglądają gdzie to leci F-16Big GrinBig Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie