Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
To jest to co się ustawia po wymianie rozrządu nie pamiętam trzecia po czwarta grupa ostatnia rubryka
Uszczelki wszystkie mam zakupione a kable na listwie są tak sztywne że ledwo je można wyginać
Witam.

Przewody są sztywne, bo izolacja jest stara i wygrzana, może mieć również przez to pęknięcia ale na razie zostaw, jeśli chodzi Ci o kąt synchronizacji, bo tak się to nazywa, to pływa w zbyt dużym zakresie i prawdopodobnie napinacz już nie trzyma więc rozrząd prawdopodobnie do wymiany bądź źle ustawiony jeśli był nie dawno wymieniany, generalnie ta wartość zmienia się o 0,5/0,6, bez prawidłowo ustawionego rozrządu wyniki pompek też będą zafałszowywane.

Pozdrawiam
Napinacz jest był jeszcze oryginalny mam wszystko nowe Byłem właśnie kupić uszczelniacz na wałek rozrządu bo widziałem że tam cieknie olej i mam zamiar składać Tongue
Siema trochę to zajęło, ale jest, tylko nie wiem, czy nie popsułem gorzej.Angry
Zrobiłem 80 km. i zrobiłem logi, denerwuje mnie zakres między 3.. a 4.. tyś. błędy, które wskoczyły.
[attachment=6832]
Wtryski zamienione.
na 1c-2w, 2c-1w, 3c-4w, 4c-3w.
i tak było:
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_mp0fw4.html
jest:
http://vaglogi.pl/log-004_013_023_bB1aw.html od 50s. wyższe obroty.

Samochód odpala, jedzieTongue i raczej nie dymi, nie wiem jak spalanie,EGR odłączony(rurka podciśnienia)
Witam.

Błędy 1 i 4 cylindra wynikają stąd, że bip-y idą ponad 100, co oznacza, że albo źle wyregulowałeś/nie wyregulowałeś pompek bądź wiązka czy też pompki do wymiany (przycierają się wewnętrznie), bo rozrząd jest w miarę ok. Sprawdź rezystancję cewek pompek na zimnym i ciepłym, tak samo wiązkę na wtyczce tak jak wcześniej i dodatkowo na wtyczce przy sterowniku silnika - pin-y 116,117,118,121 sygnały (odpowiednio 1,2,3,4 cyl.) względem ich wspólnej masy na pin114. W zależności od wyników będziesz wiedział czy wiązka czy pompki do wymiany. Jeśli chodzi o błąd czujnika paliwa, to czujnik jest zamontowany na przewodzie paliwowym wychodzącym z filtra idącym w stronę głowicy i w jej okolicy masz ten czujnik, wygląd jak na zdjęciu w załączniku. Przy około 20st. temp. paliwa jego opór to około 5,5-6,5 kOhm-a, a przy około 40st. to 2,5-3 kOhm-a, a przy 60st. to około 1-1,5 kOhma. Ważne abyś przy pomiarze tego czujnika zanotował przy jakiej temp. paliwa go mierzyłeś. Jego pin-y na wtyczce sterownika silnika to 103 i 111 aby sprawdzić instalację. Sprawdź też czy wtyczki od sterownika silnika nie są "zielone". Także miernik w rękę i do dzieła, kupiłeś ..., to teraz z nim walcz, co możemy to pomożemy Wink. Zrób jeszcze logi z przepływki i turbiny. A egr to się zaślepia, a nie odłącza, a zwłaszcza nie można zostawić nie zaślepionego tego przewodu.

Pozdrawiam
Spróbuję jutro ogarnąć temat. Ten błąd od czujnika paliwa nigdy nie wyskakiwał czy może być to spowodowane tym że woda mi się zagotowała bo wentylatory nie włączły się - na krótko działają czyli czujnik . Co to wtryskiwaczy to nie wiem czy one nie są walnięte bo błędy poszły za nimi.
http://vaglogi.pl/log-010_011_k8cdAg.htm
[attachment=6849][attachment=6850][attachment=6848]

I tak czujnik na zimnym
[attachment=6851]
Czujnikowi świruje.
[attachment=6852][attachment=6853][attachment=6854][attachment=6855][attachment=6856][attachment=6857]
Wtryski na zimno/ciepło ok.
1-01.4/00.8 Ohma
2-01.4/00.7
3-01.4/00.9
4-01.4/01.0
Wtyczka zimno wszystkie ok. 00.8
Wtyczka sterownik zimny :
[attachment=6858][attachment=6859][attachment=6860][attachment=6861]
Na ciepłym wszystkie ok. 00.9
A to na koniec
[attachment=6862][attachment=6863][attachment=6864] miernik też robi co chce

Ogólnie autko odpala i jedzie poprawnie chyba, bo nie mam porównania.
Mam pytanie, czy między wtryskiem a popychaczem ma być jakiś luz w najwyższym położeniu.
No i jeszcze mały nie fart, bo od tego ściągania i zakładania jedna wtyczka się rozsypałaAngry, ale piny podpiąłem i działa jak widać na logu.
Witam.

Dopiero wróciłem do domu więc dopiero piszę, co do pompowtrysków to sam sobie odpowiedziałeś, czujnik jeśli sprawdziłeś instalację i jest dobra to też masz odpowiedź, możesz ewentualnie jeszcze wpiąć zamiast niego termistor o jednej z wartości rezystancji dla danej temp. paliwa i zobaczyć odczyt ale pewnie sterownik jest ok. i czujnik po prostu, akurat pech chciał, że padł. Co do log-ów to niestety nie mogę otworzyć, nie wiem czy tylko ja więc póki co nie pomogę.

Pozdrawiam
http://vaglogi.pl/log-010_011_k8cdAg.html
Czujnik zamówiłem i nowe śruby do regulacji wtrysków.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie