Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Z wtyczki od pompek na tej listwie to się nie ma co czaić. Każda rozebrać i blaszki docisnąć. To 15 minut roboty.
(19-06-2018 19:41)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Ustawiasz na najniższy zakres rezystancji, żeby uzyskać najdokładniejszy pomiar, czyli w przypadku Twojego miernika jest to wartość 200 czyli pomiar max. do 200 Ohm gdyż wartość oporu cewki pompowtryskiwacza waha się w granicy 0,5 Ohm-a, najlepiej mierzyć na podpiętych pompkach do instalacji i wtedy odkręcasz wtyczkę na tyle głowicy, masz pięć pin-ów 2,3,5,6,7 i mierzysz względem pin7 czyli 2-7,3-7,5-7,6-7 bo wtedy masz obraz całości, łącznie z "felernymi konektorkami", pompki możesz ich końcówkami zanurzyć na noc w nafcie, a rano je "wyszorować" np. szczoteczką do zębów z twardym włosiem.

Pozdrawiam
Big GrinBig GrinBig GrinTongue takie odpowiedzi to ja lobie syn by zrozumiał. dzięki

(19-06-2018 19:53)wesol napisał(a): [ -> ]Z wtyczki od pompek na tej listwie to się nie ma co czaić. Każda rozebrać i blaszki docisnąć. To 15 minut roboty.
Wyciągałem całą listwę bo olej leci z wtyczki .
Wtyczki od pompek nie wtyczki nakręcanej głównej. Te malutkie wtyczki rozbierz i wdówki dognij.
(19-06-2018 22:02)wesol napisał(a): [ -> ]Wtyczki od pompek nie wtyczki nakręcanej głównej. Te malutkie wtyczki rozbierz i wdówki dognij.

Big Grin Zrozumiałem tylko wyciągałem całe, bo tam jest jakiś oring i cieknie mam nadzieje, że kupie jutro części, bo zapomnę jak złożyć Tongue
Tego oringi nie dokupisz. Nie ma go w sprzedaży.
(19-06-2018 22:41)wesol napisał(a): [ -> ]Tego oringi nie dokupisz. Nie ma go w sprzedaży.

Czyli silikon czy jest jakiś patent.Wink A czy uszkodzona uszczelka na 4cyl. może powodować te wartości na 4 wtrysku.Huh
(19-06-2018 19:41)tolus24 napisał(a): [ -> ]Witam.

Ustawiasz na najniższy zakres rezystancji, żeby uzyskać najdokładniejszy pomiar, czyli w przypadku Twojego miernika jest to wartość 200 czyli pomiar max. do 200 Ohm gdyż wartość oporu cewki pompowtryskiwacza waha się w granicy 0,5 Ohm-a, najlepiej mierzyć na podpiętych pompkach do instalacji i wtedy odkręcasz wtyczkę na tyle głowicy, masz pięć pin-ów 2,3,5,6,7 i mierzysz względem pin7 czyli 2-7,3-7,5-7,6-7 bo wtedy masz obraz całości, łącznie z "felernymi konektorkami", pompki możesz ich końcówkami zanurzyć na noc w nafcie, a rano je "wyszorować" np. szczoteczką do zębów z twardym włosiem.

Pozdrawiam
Nie wiem czy można tak czy muszą być w głowicy ale wyszło tak .
1- 00.9
2- 00.9
3- 01.2
4- 01.2
[attachment=6821]
Witam.

Biorąc pod uwagę i jakość i dokładność Twojego miernika i wiek wiązki można by przymknąć oko Wink ale jak widać po log-ach, czwarty cylinder ma wyraźne odchyłki, a trzeci wyrzuca błąd, co pokrywa się z wynikami pomiarów miernikiem, zmierz teraz rezystancję cewek pompowtryskiwaczy bezpośrednio na nich, z pominięciem wiązki i porównaj, nie napisałeś czy pomiar robiłeś na wiązce po oczyszczeniu i dogięciu konektorów czy przed, jeśli przed to zrób powyższe i wykonaj ponowny pomiar, w zależności od wyników będziesz wiedział czy wiązka czy pompki się kończą ale prawdopodobnie wystarczy samo oczyszczenie i dogięcie konektorów we wtyczkach i poskładanie wszystkiego "do kupy", jeśli silnik będzie pracował prawidłowo, to nie ma co sobie głowy na razie zawracać i pchać się w koszty. Pamiętaj o tym co było pisane wcześniej aby zamienić pompki miejscami, żeby wyeliminować problemy z cylindrem/głowicą (tylko zapisz sobie co z czym zamieniłeś), prawidłowo wyregulować je po założeniu i zrobić nowe log-i.

Pozdrawiam
Connectorki zrobiłem końcówki przemyłem WD same wtryskiwacze prezentują się tak
1- 01.4
2- 01.4
3- 01.4
4- 01.4
Nie wiem czy to ważne ale korekta wtrysku jak się bawiłem gazem na wolnych obrotach skakała między +0.6 a -2.2 i jaka bowinna być , no i mam podejrzenie że uszczelka może być pod głowicą uszkodzona. Oby nieUndecided
Witam.

Czyli same cewki pompek są ok, czyli problem elektryczny jeśli będzie nadal występował, to będzie w samej wiązce (konektorki to jedna rzecz ale wiązka może być już przegrzana i pod wpływem temp. zwierać/przebijać), tej bądź w jej dalszej części (błąd vag 3 cylindra), bądź w "mechanice pompki"/cylinder/głowica jeśli chodzi o wskazania 4 pompki. Tak na marginesie WD się nie nadaje do takich rzeczy. Ta korekta to jaki blok, która pozycja. Na razie wszystko poskładaj z zamianą miejsc, wyreguluj i zrób log-i i zobacz jakie są Twoje odczucia. Wypadałoby założyć nowe oring-i (tylko ostrożnie i nie zapomnij je natłuścić, żeby nie pościnać przy montażu) i podkładki ale to już mała inwestycja ale czasami potrzebna, sprawdź koniecznie czy gniazda pompek nie są powybijane. Co do UPG to masz jakieś objawy, skąd podejrzenia ?

Pozdrawiam
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie