12-07-2015, 13:01
to sa osobne rzeczy. Tak jak osobny temat to przegub wewnetrzny i tak samo zewnetrzny to tak samo osobny temat to podpora polosi czyli te frezy. Tam w to polaczenie trzeb aod czasu do czasu pakowac troszke smaru bo ten element sie wypracowuje nie tak jak to mylnie pisza na stronkach motomaxa czy ci co to malpuja na allegro od soli wody itd tylko od tego ze tam jest tarcie i siła skrętna. Tarcie wydawaloby sie z enei wystepuje bo przecie to polaczenie jakby na stale. ALe wyobrazmy sobie ze ta mniejsza czesc co siedzi w skrzyni nie jest idealnie w osi obrotu z poloska w ty koszu alu. Co si ebedzie dzialo podczas jazdy i tysiecy kręceń? Wkoncu nasteuje mini tarcie miedzy frezami i sie wyciera metal. Przecie wystarczyloby te obie czesci ze soba zespawac na stale i wcisnąć calosc z koszem alu. Przecie spaw sie nie wyrobi. Ano wyrobilo by sie to ze te przegiecia z biegiem czasu wylamią spaw lub ewentualnie nawet moga uszkodzic lozyska w mechanizmie roznicowym skrzyni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.