16-07-2013, 10:30
Galaxy 1,9 tdi 2001 rok AUY
Proszę wszystkich o pomoc bo już nie mam siły walczyć dalej.
Problemem stanowią wibracje przenoszące się na nadwozie i kierownicę. po paru kilometrach na trasie (po nagrzaniu silnika)występują te wibracje razem z terkotaniem, rzężeniem oraz szumem (zwiększającym swoją intensywnosc wraz ze wzrostem obrotów silnika ale szczególnie odczuwalne przy hamowaniu silnikiem). Samochód zle sie prowadzi, wrazenie ze nie chce skręcać na luku (ale z ukladem kierowniczym wszystko w porządku). Czasem na ulamek sekundy zaczyna sciagac w lewo, czasem w prawo ale generalnie jedzie prosto jak puszcze kierownice. Jadąc na trasie np 80km/h czyc wibracje na kierownicy i w podlodze.
Co było robione:
1. Porządek z kołami (nowe opony,sprawdzone, przełożone z kół zimowych felgi)
2. Sprawdzenie luzów w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym,brak.
3. Zbieżność sprawdzona ustawiona.
4. Wymiana koła dwumasowego.
5. wymienione elementy półosi długiej - podpora z łożyskiem plus element wychodzący ze skrzynie biegów, bez zmian.
6. Wymiana kompletnej półosi prawej z przegubami (nowa motorcrafta oryginalna) bez zmian.
7. Założyłem kompletną półoś wyjętą z prawej strony na lewą stronę, ale dalej to samo.
Czy możliwe ze oba przeguby wewnetrzne są uszkodzone w takim samym stopniu?
Proszę wszystkich o pomoc bo już nie mam siły walczyć dalej.
Problemem stanowią wibracje przenoszące się na nadwozie i kierownicę. po paru kilometrach na trasie (po nagrzaniu silnika)występują te wibracje razem z terkotaniem, rzężeniem oraz szumem (zwiększającym swoją intensywnosc wraz ze wzrostem obrotów silnika ale szczególnie odczuwalne przy hamowaniu silnikiem). Samochód zle sie prowadzi, wrazenie ze nie chce skręcać na luku (ale z ukladem kierowniczym wszystko w porządku). Czasem na ulamek sekundy zaczyna sciagac w lewo, czasem w prawo ale generalnie jedzie prosto jak puszcze kierownice. Jadąc na trasie np 80km/h czyc wibracje na kierownicy i w podlodze.
Co było robione:
1. Porządek z kołami (nowe opony,sprawdzone, przełożone z kół zimowych felgi)
2. Sprawdzenie luzów w zawieszeniu i ukladzie kierowniczym,brak.
3. Zbieżność sprawdzona ustawiona.
4. Wymiana koła dwumasowego.
5. wymienione elementy półosi długiej - podpora z łożyskiem plus element wychodzący ze skrzynie biegów, bez zmian.
6. Wymiana kompletnej półosi prawej z przegubami (nowa motorcrafta oryginalna) bez zmian.
7. Założyłem kompletną półoś wyjętą z prawej strony na lewą stronę, ale dalej to samo.
Czy możliwe ze oba przeguby wewnetrzne są uszkodzone w takim samym stopniu?