06-04-2013, 12:47
no to pieknie a mi tu kit jakis wciskali ze z czegoś innego. Cwaniaki tak jak juz raz sie telefonicznie przekonałem.
Zamowilem przegub wewn z audi co kolega tu podawał. Okazuje sie ze ten sam przegub tez jest w A4 B6 i B7 z silnikami 1.8 T. Nic zobaczymy bo ponoc przegub naprawde w dobrym stanie a zdemontowany z audiczki w tiptronie z powodu ze nie mieli kluczyka i nie dalo sie go zaciagnac na lawete bo był na skryzni na "P" wiec przecieli półośki flexem. Dojdzie, wymiene, dam znać.
Umnie po zamianie lewa na prawa prawa na lewą drgania ustąpiły ale znowu cos sie nasila. Tak jak juz slyszalem od mądrych głów- na wzmocnionym silniku półoski nie ogarniają bo na serii przecież juz sa problemy. BEde kombinowal docelowo z jakimś przegubem od czegoś innego ale kulowym a nie na TRIPOD'ie. Myśle ze zastosowanie tripoda w SGA to był błąd koncernu vag- chyba ze celowo to zrobili. Zreszta celowo jest tez zrobine to ze ani do sga ani do tych audików nie ma osobno dostepnych przegubów wewnetrznych tylko jako całość.
Zamowilem przegub wewn z audi co kolega tu podawał. Okazuje sie ze ten sam przegub tez jest w A4 B6 i B7 z silnikami 1.8 T. Nic zobaczymy bo ponoc przegub naprawde w dobrym stanie a zdemontowany z audiczki w tiptronie z powodu ze nie mieli kluczyka i nie dalo sie go zaciagnac na lawete bo był na skryzni na "P" wiec przecieli półośki flexem. Dojdzie, wymiene, dam znać.
Umnie po zamianie lewa na prawa prawa na lewą drgania ustąpiły ale znowu cos sie nasila. Tak jak juz slyszalem od mądrych głów- na wzmocnionym silniku półoski nie ogarniają bo na serii przecież juz sa problemy. BEde kombinowal docelowo z jakimś przegubem od czegoś innego ale kulowym a nie na TRIPOD'ie. Myśle ze zastosowanie tripoda w SGA to był błąd koncernu vag- chyba ze celowo to zrobili. Zreszta celowo jest tez zrobine to ze ani do sga ani do tych audików nie ma osobno dostepnych przegubów wewnetrznych tylko jako całość.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.