więcej nic nie trzeba jak wleźć pod wóz, nałożyć rękawiczkę i pokręcić półosią wyczuwajac jaki ma luz i czy to jest luz na wieloklinie czy w mechanizmie różnicowym.
widać gdzie półoś przechodzi przez łożysko podpory , tam poszarpać i zoabczyć czy guma nie jest rozwarstwiona oderwana, wziąć duży klucz i podważając z każdej strony półoś.
przy odrobinie chęci poradzisz sobie.
do zdjęcia osłony potrzeba bodajże 13 -kę nasadową z przedłużka i chyba 10.
oprzy okazji pooglądać wszystkie gumy - osłony uszczelnienie półosi i ukł. kierowniczego.
zobaczyćczy nie ma jakichś wycieków, naderwanych przewodów i jakichś podejrzanych punktów.
widać gdzie półoś przechodzi przez łożysko podpory , tam poszarpać i zoabczyć czy guma nie jest rozwarstwiona oderwana, wziąć duży klucz i podważając z każdej strony półoś.
przy odrobinie chęci poradzisz sobie.
do zdjęcia osłony potrzeba bodajże 13 -kę nasadową z przedłużka i chyba 10.
oprzy okazji pooglądać wszystkie gumy - osłony uszczelnienie półosi i ukł. kierowniczego.
zobaczyćczy nie ma jakichś wycieków, naderwanych przewodów i jakichś podejrzanych punktów.
Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - www.forgedwheels.pl