10-06-2012, 17:33
Właśnie Kolego wygląda to tak że wibrację są tylko i wyłącznie po odpuszczeniu gazu w przedziale jak piasłem od 3000 w dół do 2600 (zdarza sie rzadko ze wibruje dłużej - dłużej w sensie czasu, bo średni czas wibracji to 1 - 2 sekundy), ale w tym zakresie takie coś się dzieje. Ja nazywam to wibracjami bo rezonans na całą bude sie przenosi - takie buczenie :/.
Obawiam się bardzo że to dwumasa - nowa pechowa mam nadzieje ze to nie to, ale jak pisałem wcześniej dwumasa niweluje wibracje przy postoju (najwiecej) - mam nadzieje ze sie nie myle .
Przy przyspieszaniu nie ma nic. Ja to mam pecha, zawsze wynajdzie mi sie coś co jest trudne w określeniu .
Dwumase kupiłem w sklepie. Zakładana była w warsztacie mechanicznym - który zajmuje sie wiekszosci autami z rodziny VAG. Istnieją od wielu wielu lat, wiec dla nich to nie jakas nowinka zmiana dwumasy. Chodz spotkałem sie z określeniem w sklepie że podobno trzeba mieć specjalne narzędzia do zalożenia i "ułożenia" dwumasy - ale moze to jakas bzdura.
Część kupowałem sam w sklepie. Dostarczyłęm ją mechanikowi, ale to chyba nie jest problemem. Cześć nowa z gwarancją. Mam na nią rachunek - kupiona legalnie
Obawiam się bardzo że to dwumasa - nowa pechowa mam nadzieje ze to nie to, ale jak pisałem wcześniej dwumasa niweluje wibracje przy postoju (najwiecej) - mam nadzieje ze sie nie myle .
Przy przyspieszaniu nie ma nic. Ja to mam pecha, zawsze wynajdzie mi sie coś co jest trudne w określeniu .
Dwumase kupiłem w sklepie. Zakładana była w warsztacie mechanicznym - który zajmuje sie wiekszosci autami z rodziny VAG. Istnieją od wielu wielu lat, wiec dla nich to nie jakas nowinka zmiana dwumasy. Chodz spotkałem sie z określeniem w sklepie że podobno trzeba mieć specjalne narzędzia do zalożenia i "ułożenia" dwumasy - ale moze to jakas bzdura.
Część kupowałem sam w sklepie. Dostarczyłęm ją mechanikowi, ale to chyba nie jest problemem. Cześć nowa z gwarancją. Mam na nią rachunek - kupiona legalnie