10-06-2012, 12:26
co do felg tarcz jestem pewny, ponieważ przed wymiana dwumasy tego nie bylo.
Napisałeś to czego się obawiam, ze dwumasa jest zdupczona (nowa) - autentycznie kupiłem w sklepie nową dwumase - wybecalowałem duzo dziengów - kit LUK'a.
Ale z tego co sie znam (a sie nie znam) to dwumasa niweluje wibracje na wolnych obrotach a nie przy hamowaniu silnikiem?
Co do skladania to samo powiedział mi mechanik który to składał, ze jak zdemnotwali to mogło sie tak stac, ale moje kolejne pytanie: czy jestemy wstanie przed wymiana przegubów, osi sprawdzic czy faktycznie ma luzy?
Czytałem też ze podobne objawy może wywoływac tłumik, ale to mało pradopodobne ... sam juz nie wiem co mam robić
Napisałeś to czego się obawiam, ze dwumasa jest zdupczona (nowa) - autentycznie kupiłem w sklepie nową dwumase - wybecalowałem duzo dziengów - kit LUK'a.
Ale z tego co sie znam (a sie nie znam) to dwumasa niweluje wibracje na wolnych obrotach a nie przy hamowaniu silnikiem?
Co do skladania to samo powiedział mi mechanik który to składał, ze jak zdemnotwali to mogło sie tak stac, ale moje kolejne pytanie: czy jestemy wstanie przed wymiana przegubów, osi sprawdzic czy faktycznie ma luzy?
Czytałem też ze podobne objawy może wywoływac tłumik, ale to mało pradopodobne ... sam juz nie wiem co mam robić