Witam.
Na przyśpieszaniu raczej nie będą biły tarcze, dlatego pisałem, że możesz mieć problem złożony, np. krzywe półosie, albo krzywa zwrotnica czy piasta, luz na łożysku, inne niedomagania zawieszenia, które powodują, że przy hamowaniu tarcze się krzywią i potęgują efekt. A masz np. wydruk z geometrii, żeby zobaczyć jakie masz kąty itp. Kiedyś miałem przypadek auta, za którym Niemiec płakał do granicy , a było tak krzywe, że powodowało różne cuda. Dlatego podałem Ci jak, rozwiązać problem, albo przez pomiary albo przez eksperymenty.
Pozdrawiam
Na przyśpieszaniu raczej nie będą biły tarcze, dlatego pisałem, że możesz mieć problem złożony, np. krzywe półosie, albo krzywa zwrotnica czy piasta, luz na łożysku, inne niedomagania zawieszenia, które powodują, że przy hamowaniu tarcze się krzywią i potęgują efekt. A masz np. wydruk z geometrii, żeby zobaczyć jakie masz kąty itp. Kiedyś miałem przypadek auta, za którym Niemiec płakał do granicy , a było tak krzywe, że powodowało różne cuda. Dlatego podałem Ci jak, rozwiązać problem, albo przez pomiary albo przez eksperymenty.
Pozdrawiam