19-01-2019, 09:07
Tyle razy się pisze a nadal są problemy. Przy hamowaniu bicie to wina tarcz hamulcowych. Miłosz to rzemiosło. Sam mam coprawda i nie są złe ale kto wie co raz im wyjdzie a co drugim. Może zimne proste może ciepłe krzywe. Pamiętajmy że pół mm bicia i nie uhamujesz auta z 50 km/h. Krzywe trafiają się i TRW i inne więc zawsze jest szansa.
Przeguby wewnętrzne. Hmm. Tyle razy mówiłem że tego elementu się nie sprawdza na luz macany. Przecie ten element waży z dwa kilo więc bicie 1mm to by przy 100 km/h chyba wyrwało budę. Przegub trzeba rozebrać i sprawdzić luz na talerzykach na krzyżaku. Zresztą nie podajesz co za firmy masz tam części. Piszesz podpora wymieniana itd. Na co już nie. Tyle razy się pisze że połączenie na podporze nawet nowe jak założysz będzie wyrabiać sobie luz na połączeniu. Na to nie ma lekarstwa. Tam byle nie zerwało tego połączenia bo stracisz napęd na koła. Natomiast łożysko w tej podporze jest kluczowe. Siedzi w gumie która nieraz wygląda okej a jest popękana,zerwana w połowie.
Jeśli bije przy przyspieszaniu pod obciążeniem to problem w łożysku podpory lub przegubach wewnętrznych. Jeśli bije przy hamowaniu to w tarczach zadziej piastach. No chyba że jest problem w ABS i też może bic bo nie trzeba wcale wciskać pedału hamulca by koła hamowały pulsacyjnie. Błędne dane z czujnika prędkości koła i już bije jak jest ESP.
Przeguby wewnętrzne. Hmm. Tyle razy mówiłem że tego elementu się nie sprawdza na luz macany. Przecie ten element waży z dwa kilo więc bicie 1mm to by przy 100 km/h chyba wyrwało budę. Przegub trzeba rozebrać i sprawdzić luz na talerzykach na krzyżaku. Zresztą nie podajesz co za firmy masz tam części. Piszesz podpora wymieniana itd. Na co już nie. Tyle razy się pisze że połączenie na podporze nawet nowe jak założysz będzie wyrabiać sobie luz na połączeniu. Na to nie ma lekarstwa. Tam byle nie zerwało tego połączenia bo stracisz napęd na koła. Natomiast łożysko w tej podporze jest kluczowe. Siedzi w gumie która nieraz wygląda okej a jest popękana,zerwana w połowie.
Jeśli bije przy przyspieszaniu pod obciążeniem to problem w łożysku podpory lub przegubach wewnętrznych. Jeśli bije przy hamowaniu to w tarczach zadziej piastach. No chyba że jest problem w ABS i też może bic bo nie trzeba wcale wciskać pedału hamulca by koła hamowały pulsacyjnie. Błędne dane z czujnika prędkości koła i już bije jak jest ESP.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.