24-08-2018, 14:45
To i ja do Was dołączę:
Sharan 1,8T, 2002 rok, manual.
Objawy:
trzęsienie całej budy przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne od niskich obrotów na biegach 2 i 3. Chrupanie z okolicy skrzyni przy jeździe na biegu w zakręcie kiedy pracują amorki (np na wzniesieniach bądź przy hamowaniu kiedy auto chce nurkować). Od 2013 "zajeździłem" już 5 podpór (wszystkie zamienniki). Za każdym razem obrabia się połączenie flanszy z kijem podpory. Przeguby wymieniane za każdym razem na zamienniki ale miałem raz ori używkę od SGA do testów która podmieniałem na 2 strony i było to samo. Jeszcze poduszka skrzyni ta podłużna ciągle mi pada (ostatnio miałem jakiś markowy zamiennik - wtrzmał 2 lata).
Wesoł: wspominałeś że czasami przyczyna jest uszkodzenie mechanizmu różnicowego, jak to sprawdzić?
Już szukam przegubów od Audi, na pewno od tego zacznę, podpora pascal założona w ubiegłym tygodniu (stara już ledwo klinowała się).
Sharan 1,8T, 2002 rok, manual.
Objawy:
trzęsienie całej budy przy przyspieszaniu najbardziej odczuwalne od niskich obrotów na biegach 2 i 3. Chrupanie z okolicy skrzyni przy jeździe na biegu w zakręcie kiedy pracują amorki (np na wzniesieniach bądź przy hamowaniu kiedy auto chce nurkować). Od 2013 "zajeździłem" już 5 podpór (wszystkie zamienniki). Za każdym razem obrabia się połączenie flanszy z kijem podpory. Przeguby wymieniane za każdym razem na zamienniki ale miałem raz ori używkę od SGA do testów która podmieniałem na 2 strony i było to samo. Jeszcze poduszka skrzyni ta podłużna ciągle mi pada (ostatnio miałem jakiś markowy zamiennik - wtrzmał 2 lata).
Wesoł: wspominałeś że czasami przyczyna jest uszkodzenie mechanizmu różnicowego, jak to sprawdzić?
Już szukam przegubów od Audi, na pewno od tego zacznę, podpora pascal założona w ubiegłym tygodniu (stara już ledwo klinowała się).