06-12-2017, 23:18
Działo się tam u mnie w zawiasie, docelowo wymieniłem:
- poduszki amortyzatora z łożyskami - obie strony mimo, że luz był z prawej tylko - duże problemy z odkręceniem, długo się moczyło, dobrze, że się sam za to nie wziąłem, Sachs - powiedzieli, żebym się ilością smaru na kielichach nie ździwił jak będę kabinowy filtr wymieniał
- drążek kierowniczy komplet z końcówką prawa strona, luz był ?Norge/Nore/norgen? na pewno na "N" - nie znam firmy, może ktoś zna
- 4szt. gumy stabilizatora tył Meyle
na wszystko 12 m-cy gwarancji.
Za całość zapłaciłem z wymianą 661 zł dużo - mało, względnie - liczyłem na 640 po swojemu, więc ja to akceptuje.
Teraz trzeba sprawdzić jak z tym biciem... tylko opony zmieniłem, więc nie wiem jak miarodajne to będzie.
Ładne pare złotych w tym miesiącu poszło. Nie wiem, czy to placebo, ale auto sztywniejsze, już skrzypienia kolumny nie słychać przy skręcaniu i nie stuka przy krawężniku. Tempomat przy załączaniu nie szarpie (luz na wałku) Chociażby dla tego było warto. Polecam takie spa.
Szerokości.
- poduszki amortyzatora z łożyskami - obie strony mimo, że luz był z prawej tylko - duże problemy z odkręceniem, długo się moczyło, dobrze, że się sam za to nie wziąłem, Sachs - powiedzieli, żebym się ilością smaru na kielichach nie ździwił jak będę kabinowy filtr wymieniał
- drążek kierowniczy komplet z końcówką prawa strona, luz był ?Norge/Nore/norgen? na pewno na "N" - nie znam firmy, może ktoś zna
- 4szt. gumy stabilizatora tył Meyle
na wszystko 12 m-cy gwarancji.
Za całość zapłaciłem z wymianą 661 zł dużo - mało, względnie - liczyłem na 640 po swojemu, więc ja to akceptuje.
Teraz trzeba sprawdzić jak z tym biciem... tylko opony zmieniłem, więc nie wiem jak miarodajne to będzie.
Ładne pare złotych w tym miesiącu poszło. Nie wiem, czy to placebo, ale auto sztywniejsze, już skrzypienia kolumny nie słychać przy skręcaniu i nie stuka przy krawężniku. Tempomat przy załączaniu nie szarpie (luz na wałku) Chociażby dla tego było warto. Polecam takie spa.
Szerokości.
150KM -> 150kW