27-11-2017, 18:11
Uwazaj jak tam chcesz ale pomysl chwile od czego sa drgania? Od braku wywazenia co nie? A ten brak wywazenia kiedy bedzie? Jak masa sie przesunie co nie? I to tym wieksze jak srednica tej masy obrotowej bedzie wieksza. Czyli luz 1mm a nawet i tak naprawde duzo mniej na polaczeniu tych obu czesci podpory to nic w stosunku jak przestawisz o 1 mm tu na lozysku podporowym zaraz przy przegubie wewnetrznym. Raz ze tam jest pare kilo masy to juz na srednicy nie 30 mm tylko na 112 mm. Prosze cie to myslenie rodem ze szkoly podstawowej.
Jak tez pisalem pare razy metoda macajewa przegubow w sga nie sprawdzisz. Pol mm luzu na talezykach krzyzaka daje juz spore drgania przy przyspieszaniu przy 140km/h.
Jak tez pisalem pare razy metoda macajewa przegubow w sga nie sprawdzisz. Pol mm luzu na talezykach krzyzaka daje juz spore drgania przy przyspieszaniu przy 140km/h.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.