26-11-2017, 23:18
Kontynuując wątek z szybkich pytań - w poniedziałek wymieniłem wał kołnierzowy z podporą 02N409344E na firmy Meyle (300zł) i oddałem półośki z przegubami. Luz był na wieloklinie wchodzącym do skrzyni jak i na łączeniu dwóch części wału. Wyraźnych zużyć na podporze nie widziałem, ale guma w takim sobie stanie.
Trzęsienie na tą chwilę ustało, choć nie sprawdziłem auta w całym zakresie prędkości.
Wymiana dość prosta, ale miałem do dyspozycji podnośnik i pneumata.
Pytanie - co zrobić ze starą częścią? Ktoś to u nas skupuje? Oddać do regeneracji (choć nie wiem, czy to oryginał) nie widzi mi się. Może schować do szafy?
Odkryłem również przy okazji wyciek oleju znad obudowy filtra. Podejrzewam, że na wiosnę trzeba będzie zdjąć przód i się temu przyjrzeć, bo nie zauważyłem ubytku oleju znacznego między wymianami...
Trzęsienie na tą chwilę ustało, choć nie sprawdziłem auta w całym zakresie prędkości.
Wymiana dość prosta, ale miałem do dyspozycji podnośnik i pneumata.
Pytanie - co zrobić ze starą częścią? Ktoś to u nas skupuje? Oddać do regeneracji (choć nie wiem, czy to oryginał) nie widzi mi się. Może schować do szafy?
Odkryłem również przy okazji wyciek oleju znad obudowy filtra. Podejrzewam, że na wiosnę trzeba będzie zdjąć przód i się temu przyjrzeć, bo nie zauważyłem ubytku oleju znacznego między wymianami...
150KM -> 150kW