11-07-2017, 11:44
Kolego @Czerwony żeby wykluczyć uszkodzenie tulei wahacza przód wystarczy zaciągnąć ręczny i za przednie koło machasz przód-tył. Jeśli koło mocno się przesuwa to tuleje do wymiany. Jeśli delikatnie się rusza to jest ok.
W Twoim przypadku bardziej skłaniał bym się ku przegubom wewnętrznym i łożysko na podporze wału. Możesz podnieść auto i puścić koło w obieg na biegu. Obserwuj jak zachowuje się półoś czy nie ma wibracji. Jeśli zaobserwujesz wibracje to któryś z elementów je tworzy. Ja u siebie tak sprawdzałem i wina była przegubu wewnętrznego. Jak jechałem spokojnie było ok jak tylko próbowałem przyśpieszyć zaczęły się wibracje.
W Twoim przypadku bardziej skłaniał bym się ku przegubom wewnętrznym i łożysko na podporze wału. Możesz podnieść auto i puścić koło w obieg na biegu. Obserwuj jak zachowuje się półoś czy nie ma wibracji. Jeśli zaobserwujesz wibracje to któryś z elementów je tworzy. Ja u siebie tak sprawdzałem i wina była przegubu wewnętrznego. Jak jechałem spokojnie było ok jak tylko próbowałem przyśpieszyć zaczęły się wibracje.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM