29-06-2017, 17:55
Chodzi oto ze sprawdzenie czy to przegubow czy to lozyska podpory to wymaga demontazu tych czesci. Polecam demontaz prawej polosi i sprawdzenie przegubu wewn. Czyli po rozebraniu przegubu sprawdzenie luzu miedzy krzyzakiem a talezykami. Druga sprawa to lozysko podpory. nie jest problemem drgan sama podpora a to lozysko podpory gdyz mamy dwie wersje czyli alu i stalowa. I w jednej i w drugiej lozysko jest zalane guma ktora ulega naderwaniu. Tego nie widac golym okiem i tylko po demontazu jak wsadzimy lozysko w imadlo a polosia podpory zaczniemy gibac na wszystkie strony bedzie widac czy to lozysko nie wyrywa sie z tej gumy. Bije o zaklad ze po 10 latach ta guma bedzie naderwana przynajmniej na polowie obwodu. To naderwanie powoduje wlasnie ze cala ta podpora lata pod obciazeniem kiedy sa te drgania gora-dol. W wersji z alu podpora mozna wstawic zwykle lozysko co pisane bylo w wersji stalowej sa takie cale te lozyska dostepne z zamiennika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.