Trzeba sprawdzic czy te telepania sa zalezne od predkosci czy obrotow silnika czy moze pod obciazeniem sie to ujawnia. Czyli np gdy przyspieszamy na wysokim biegu jakbysmy dobijali specjalnie dwumas.
Napewno wartosci 013 mowia ze jest problem z uzyskaniem mocy odpowiedniej na pierwszym cylindrze. Wartosci dodatnie to zeiekszenie paliwa na tym wtryskiwaczu bo brak tam powera z jakuegos powodu. Co moze byc powodem? Oczewiscie problem z pompka ale tez nieszczelnosc na tym garze czyli zawory moze pekniety pierscien moze porysowany cylinder a moze i nawet podgieta korba. Do koloru do wyboru. Tak jak i tez problem z uszczelniaczami na pompkach czy chocby wydatek pompy tandem a nawet zawalony smok lub filtr paliwa.
Co do podpory to juz sporo pisane bylo. Sama podpora i luz na wieloklinie nie stanowi problemu i ludzie tego nadal nie rozumieja. Luz jest tez na dyferencjale i co tam nie przeszkadza? Problem jest z lozyskiem podporowym ktore jest po wielu latach wyrwane z gumy. Tu pojawia sie wtedy brak osiowosci wiec i telepanie.
Napewno wartosci 013 mowia ze jest problem z uzyskaniem mocy odpowiedniej na pierwszym cylindrze. Wartosci dodatnie to zeiekszenie paliwa na tym wtryskiwaczu bo brak tam powera z jakuegos powodu. Co moze byc powodem? Oczewiscie problem z pompka ale tez nieszczelnosc na tym garze czyli zawory moze pekniety pierscien moze porysowany cylinder a moze i nawet podgieta korba. Do koloru do wyboru. Tak jak i tez problem z uszczelniaczami na pompkach czy chocby wydatek pompy tandem a nawet zawalony smok lub filtr paliwa.
Co do podpory to juz sporo pisane bylo. Sama podpora i luz na wieloklinie nie stanowi problemu i ludzie tego nadal nie rozumieja. Luz jest tez na dyferencjale i co tam nie przeszkadza? Problem jest z lozyskiem podporowym ktore jest po wielu latach wyrwane z gumy. Tu pojawia sie wtedy brak osiowosci wiec i telepanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.