22-04-2017, 08:38
Koledzy podpowiedzą. Sharan 2005 AUY.
Wojuję z telepaniem budy podczas jazdy. Wymieniłem przeguby wewnętrzne (GSP), jest jakby lepiej, ale dalej praktycznie na wszystkich biegach pomiędzy 1500 a 2300 obrotów czuć wibracje. Po podłączeniu kompa widać coś takiego
https://zapodaj.net/2604237594ed9.jpg.html
Jak widać pierwsza pompka wyjeżdża poza zakres.
Pytanie brzmi - czy to może być powód telepania budą? Mi się zdaje, że telepanie jest mechaniczne, mechanik podejrzewa nierówną pracę silnika.
Nie znam się na tych parametrach, nie wiem czy taki wyjazd (może być 2.8, jest 2.99) to już zgon pompki całkowity? Jakie będą skutki jeżdżenia z taką pompką?
Ręce mi trochę opadają. Od 15 lat jeżdżę vw, ale to mój pierwszy z pompkami, wcześniej były same starsze, tradycyjne układy wtryskowe. Nigdy w życiu nic w nich nie dotykałem, z tym nowym same problemy.
Wojuję z telepaniem budy podczas jazdy. Wymieniłem przeguby wewnętrzne (GSP), jest jakby lepiej, ale dalej praktycznie na wszystkich biegach pomiędzy 1500 a 2300 obrotów czuć wibracje. Po podłączeniu kompa widać coś takiego
https://zapodaj.net/2604237594ed9.jpg.html
Jak widać pierwsza pompka wyjeżdża poza zakres.
Pytanie brzmi - czy to może być powód telepania budą? Mi się zdaje, że telepanie jest mechaniczne, mechanik podejrzewa nierówną pracę silnika.
Nie znam się na tych parametrach, nie wiem czy taki wyjazd (może być 2.8, jest 2.99) to już zgon pompki całkowity? Jakie będą skutki jeżdżenia z taką pompką?
Ręce mi trochę opadają. Od 15 lat jeżdżę vw, ale to mój pierwszy z pompkami, wcześniej były same starsze, tradycyjne układy wtryskowe. Nigdy w życiu nic w nich nie dotykałem, z tym nowym same problemy.