Liczba postów: 28
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Co do ciężkiego odpalania to ten czujnik który był założony obecnie to ten z allegro na podmiankę. Okazało się że jak założyłem stary czujnik położenia wałka rozrządu to odpala od strzała.
Jedyne co nadal nie jest jak powinno być to spalanie, pali ok 1l więcej na 100km niż kiedyś.
Na wolnych ma 0,7l / 0,8l
Kiedyś miał 0.6l.
Ta synchronizacja wałka rozrządu będzie winna ??
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
tak kolego rusz lekko synchronizację i będziesz miał nawet 0,5
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Próbowałem już parę razy i ciężko jest trafić. Muszę chyba pojechać na ten komputer żeby podłączyli i ustawili z pozycji komputera.
Ale to tak działa że im niższe spalanie na biegu jałowym tym bardziej jest ta synchronizacja trafiona w punkt "0" ??
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(30-10-2016, 19:21)tomaszeks_88 napisał(a): Próbowałem już parę razy i ciężko jest trafić. Muszę chyba pojechać na ten komputer żeby podłączyli i ustawili z pozycji komputera.
Ale to tak działa że im niższe spalanie na biegu jałowym tym bardziej jest ta synchronizacja trafiona w punkt "0" ??
kolego nie zawsze ustawiona synchronizacja na "0" będzie oznaczała że jest wszystko ok, u mnie w sharanie jak miałem na "0" to było słychać dwu mas lekko , ale po przestawieniu na "+2 ;+2,5" już jej nie było słychać i auto było zrywniejsze .zaś u kumpla w audi dopiero po ustawieniu na "+4" auto zaczęło normalnie jeździć,musisz kolego popróbować w ustawieniach synchronizacji tak żeby była jak najlepsza według ciebie praca silnika
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Hmmm. Ja tam raczej trzymam sie tak jak powinno byc czyli blisko 0. Ewentualnie lekko na -0.5 . A jak dalej cos nie tak to szukam przyczyny gdzies indziej.
tomaszeks_88
Bez kompa tak na oko nie ustawisz. Musisz miec komp i pobowac kilka razy,ale w ktora strone dygnac to musisz pierwsze zrobic odczyt z vag.
silnik-bloki pomiarowe-grup 4 poz4.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Jak rozrząd jest ustawiany na blokatory, koło wałka rozrządu jest poluzowane do napinania, a przerwa jest ustawiona na 4mm +/- 1mm (w przypadku z dodatkowym napinaczem hydraulicznym tak naprawdę pełniącym funkcję tłumika drgań) to zawsze synchronizacja wychodzi na zero z okresowym wahaniem około +/- 0,5. Bajkę o tym, że po ustawieniu rozrządu trzeba za pomocą komputera ustawiać synchronizację wymyślili "pseudofachowcy" co wymieniają rozrząd przy pomocy korektora i "obrobionych wierteł". Jeszcze mi się nie zdarzyło aby wyszło inaczej, aczkolwiek wiem, że jeden na milion może się trafić inaczej ale nie, że każdemu piszącemu posty na forum . A to, że jednemu chodzi lepiej na + ileś innemu na - ileś to nie kwestia samego rozrządu tylko stanu pozostałych elementów głównie pompowtrysków, które biorą "napęd" od wałka.
Pozdrawiam
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(01-11-2016, 19:29)tolus24 napisał(a): Witam.
Jak rozrząd jest ustawiany na blokatory, koło wałka rozrządu jest poluzowane do napinania, a przerwa jest ustawiona na 4mm +/- 1mm (w przypadku z dodatkowym napinaczem hydraulicznym tak naprawdę pełniącym funkcję tłumika drgań) to zawsze synchronizacja wychodzi na zero z okresowym wahaniem około +/- 0,5. Bajkę o tym, że po ustawieniu rozrządu trzeba za pomocą komputera ustawiać synchronizację wymyślili "pseudofachowcy" co wymieniają rozrząd przy pomocy korektora i "obrobionych wierteł". Jeszcze mi się nie zdarzyło aby wyszło inaczej, aczkolwiek wiem, że jeden na milion może się trafić inaczej ale nie, że każdemu piszącemu posty na forum . A to, że jednemu chodzi lepiej na + ileś innemu na - ileś to nie kwestia samego rozrządu tylko stanu pozostałych elementów głównie pompowtrysków, które biorą "napęd" od wałka.
Pozdrawiam
zgodzę się z tobą kolego, ja tylko napisałem jakie miałem przypadki, osobiście używam blokad do rozrządu ,ale mimo to sprawdzam na kompie czy jest dobrze,bo nie zawsze rozrząd ktoś robi na blokadach, a na tak zwany korektor czy też farbę ogólnie co mechanik to inna teoria.nikt się nie trzyma tego co pisze książka
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
(01-11-2016, 19:29)tolus24 napisał(a): Bajkę o tym, że po ustawieniu rozrządu trzeba za pomocą komputera ustawiać synchronizację wymyślili "pseudofachowcy" co wymieniają rozrząd przy pomocy korektora i "obrobionych wierteł".
Pozdrawiam To do czego mają ustawić skoro nie mieli blokad do złożenia rozrządu????
Ja na przykład zawsze robię na blokadach i też zawsze sprawdzam synchronizację.I co tu widzisz niby z "psełdofachowca"???
Liczba postów: 101
Liczba wątków: 10
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
(28-10-2016, 17:26)tomaszeks_88 napisał(a): ...
Kolego, co to za czarne ustrojstwo masz na przewodzie przy filtrze paliwa na pierwszym zdjęciu?
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
(02-11-2016, 12:47)Grześ K. napisał(a): (28-10-2016, 17:26)tomaszeks_88 napisał(a): ... W
Kolego, co to za czarne ustrojstwo masz na przewodzie przy filtrze paliwa na pierwszym zdjęciu?
Podejrzewam że to tak zwany zaworek zwrotny.
|