26-10-2016, 11:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-10-2016, 11:15 przez tomaszeks_88.)
Nie chce mi się wierzyć, że wszystkie znaki się pokrywają a coś się mogło przesunąć.
Zresztą ja kręciłem śruba a koło stało w miejscu, więc jak mogło klin zerwać na wale ?
Ale zakładając że tak się stało to w jaki sposób mam tą centralną śrubę odkręcić ??
Do ściągnięcia tego koła pewnie muszę sobie ściągacz załatwić ??
Był już pod komputerem i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu (czujnik założyłem nowy i jest to samo).
Był też jakiś tam błąd wtryskiwacza nr 4. Ale podobno nie groźny.
Jeden czujnik ABS.
I kilka błędów w klimatyzacji.
PO za tym nie było żadnych innych błędów.
Wczoraj trochę poczytałem o efekcie odpalania na sekundę i gaśnięcia.
I praktycznie zawsze pojawiały się trzy tematy:
Immobilizer.
Przekażnik 109.
Klapki gaszenia.
Czy można jakoś na próbę ściągnąć immobilizer przez kompa i sprawdzić czy odpali ??
Czy to raczej zadanie dla jakiegoś super elektryka - speca :-)
Zresztą ja kręciłem śruba a koło stało w miejscu, więc jak mogło klin zerwać na wale ?
Ale zakładając że tak się stało to w jaki sposób mam tą centralną śrubę odkręcić ??
Do ściągnięcia tego koła pewnie muszę sobie ściągacz załatwić ??
Był już pod komputerem i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu (czujnik założyłem nowy i jest to samo).
Był też jakiś tam błąd wtryskiwacza nr 4. Ale podobno nie groźny.
Jeden czujnik ABS.
I kilka błędów w klimatyzacji.
PO za tym nie było żadnych innych błędów.
Wczoraj trochę poczytałem o efekcie odpalania na sekundę i gaśnięcia.
I praktycznie zawsze pojawiały się trzy tematy:
Immobilizer.
Przekażnik 109.
Klapki gaszenia.
Czy można jakoś na próbę ściągnąć immobilizer przez kompa i sprawdzić czy odpali ??
Czy to raczej zadanie dla jakiegoś super elektryka - speca :-)