Ocena wątku:
przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
16-10-2016, 18:49
Post: #21
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Tak ze skrzyni. 5 biegowe tak mialy. Pozniej 6 biegowe tez mialy impulsator na skrzyni i potem juz z absu byla predkosc.



Touran 1t2i1t3 bls i cayc
Reklama

23-10-2016, 18:56
Post: #22
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Wesol a jak ze skrzynią automat ? Myślałem ostatnio jak jechałem 180 że przydałoby się większe przełożenie.Do 160 tak zap że aż miło,ale zaraz się moc skończyła a mi się spieszyło Angry
23-10-2016, 19:57
Post: #23
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
Automaty z zasady maja jeszcze nizsze przelozenia. Nie mowiac juz o ich awaryjnosci i cenie bo chyba oczewiste jest. Oza tym automat tez nie jest 6 biegowy. Moznaby recznie wymuszac w nim zmiane biegu szybciej ale jaki to urok automatu. Wzzelkie katalogi tez zawsze podawaja ze predkosc max na automacie jest nizsza jak manuala. Ma wieksze opory czyli straty automat niz manualny.

Tu z racji iz kolega chce w tdi VP w przedlifcie to tak jak pisalem dluga piatke od golfa ibizy fabi ale bez modyfikacji polosi i zmian w ukladzie sprzeglowym sie nie obejdzie. Poza tym zeby latac 200 km/h trzeba miec mocy gdzies kolo 150 w sga. Mam 202 koni i troche tych niutow i 220km/h osiagam i tu rwnowaza sie sily czyli opor powietrza i moc silnika. Choc obroty tez mam juz wtedy wysokie. Z tym ze pomysl z wyciskaniem sokow z silnika przy obrotach dajmy na to 3500 czy nizszych przy predkosciach jakie chcemy osiagnac wtedy dajmy na to 200km/h to zly pomysl. Uklad korbowy jest mega obciazony wtedy. Panewki sprzeglo nie daj boze dwumas to wszystko jeczy juz. Ja sharanem spoto razy jechalem do pracy 200-220 km/h. Mam filmiki ponagrywane. W wolnej chwili zapodam.



Touran 1t2i1t3 bls i cayc
23-10-2016, 20:05
Post: #24
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
[quote='wesol' pid='98059' dateline='1477245431']
Automaty z zasady maja jeszcze nizsze przelozenia. Nie mowiac juz o ich awaryjnosci i cenie bo chyba oczewiste jest. Oza tym automat tez nie jest 6 biegowy. Moznaby recznie wymuszac w nim zmiane biegu szybciej ale jaki to urok automatu. Wzzelkie katalogi tez zawsze podawaja ze predkosc max na automacie jest nizsza jak manuala. Ma wieksze opory czyli straty automat niz manualny.

Tak jest ta wiedza w moim posiadaniu.Szedłem tokiem myślenia, skoro w tylnym napędzie jest dyfer który można zmienić na wolniejszy lub szybszy.Może nie zawsze ale można to skoro tu też jest mechanizm różnicowy to może też by go zmienić.Zdawałem sobie sprawę że o ile w automacie pewnie trudniej to w manualu uważałem że to jest możliwe.No ale ja się nie znam.
18-12-2019, 17:41
Post: #25
RE: przeróbka lub zamiana skrzyni na długą
U mnie ten sam problem. Albo zmienie same tryby od 5biegu albo skrzynie z innym przelozeniem. Tez draznia mnie wysokie obroty na autostradzie. Jak opatentuje dam znac.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Podwieszenie silnika - wyjęcie skrzyni sharan_maksa 3 455 02-01-2019 08:29
Ostatni post: sharan_maksa
  przerobka klimy zyga 2 1,414 27-04-2015 18:58
Ostatni post: zyga

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name