Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego 7N?
#2
Witam

jestem laikem ale posiadaczem tego modelu.

Ogólnie można powiedzieć że istnieje opinia iż właśnie od 200 tys w tych modelach zaczynają się koszty.
DPF, dwumasa i takie tam , choć osobiście nie wiem co to takiego takie tam. ale te dwa pierwsze to pare tys. PLN.

ja kupiłem 65k, teraz ma 125k i jest ok (zapłaciłem dużo extra za niski przebieg), te dwie perwsze rzeczy na 100% do zrobienia po ok 200 tys czyli licze ok 5 tys , w A też 5 ale €, i zamierzam dalej śmigać.
zakładam że pośmigam do 300 tys, czyli do wieku ok 10 lat i wtedy zaczną się dziać wszystkie inne rzeczy związane z wiekiem, czyli bez możliwośći przewidzenia kosztów,
jak masz 200 tys to na dzień dobry DPF i dwumasa. i jak masz farta to pojeździsz.

zachęcam do wstawiania linku każdej interesującej oferty.

co to znaczy ?
"Podstawka może się zmienić, gdy pojazd nie jest napędzany." - przetłumaczone przez google z tej oferty

generalnie oferta wygląda ok, zakładam że w A nie ma problemu z historią w servisie.

małe znaczenie że te 200 tys zrobione na autostradach , choć jak na długich odcinkach to już drametralne na plus.
tu ma to duże znaczenie, dodiesel DPF i start/stop
ale to i tak DPF do wymiany


może napisz jak ty będziesz tego auta używał bo to raczej od tego warto zacząć

Pozdrawiam
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
RE: Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego 7N? - przez billykrakow - 24-09-2016, 19:41

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Trzeszczenie przy skrecie on309 24 5,624 25-11-2018, 17:04
Ostatni post: matownia86

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości