Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
20-10-2011, 11:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2011, 11:09 przez daneczek76.)
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
dobry artykuł. Jak widac w raz ze wzrostem szerokosci felgi pwinno sie dawac wieksze ET czyli kolo schować w nadkolu. Tu jest wlasnie pies pogrzebany gdyż wiekszość producentów felg własnie działa odwrotnie i ET daja przesadnie mniejsze. Koła wystaja wtedypoza nadkole. Nawet jak sie uda ze nie wystaja to i tak mamy wiekszy promień zataczania. Generalnie zawsze mowie by ET bylo zbliżone do takiego jakie jest fabryczne. Szkoda gadać bo ileż o tym juz pisalem na innych forach ale ten to zrozumie kto robił geografie choć kilka razy w życiu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 283
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
4
witam
noszę się z zamiarem zakupu felg 16"
podobają mi się konkretne koła ale mam pytanie:
czy ktoś zakładał felgi o szer. 7,5" i ET 35 (szer. opony 205)?
na autku wygląda to super - koła są szerokie ale chowają się w błotnikach jednak z tyłu nie jestem pewny czy po dociążeniu tyłu nie będą opony tarły o ranty
zawieszenie mam standartowe - nie jest obniżane ani usztywniane
oczywiście mogę założyć koła na tył ,zapakować kilku cięższych kolegów i sprawdzić ale może ktoś już to przerabiał
liczę na konkretne odpowiedzi osób które mają/miały takie koła u siebie
VW SHARAN 1,9 TDI AUY 4MOTION 2002
S7reklama.pl
PYLONY CENOWE - WYŚWIETLACZE LED - SPRZEDAŻ - MONTAŻ - SERWIS
TUTAJ zamów nalepkę klubową
Liczba postów: 101
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
1
jeżeli nie założysz opony o profilu przeznaczonym w teren to nie ma opcji by na seryjnym zawieszeniu coś takiego się stało.