Ocena wątku:
  • 11 głosów - średnia: 2.73
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O felgach wiekszych niż zalecane , dystansach innym ET itd...
#1
Zalecane przeczytanie dobry artykuł polecam.

cz.1 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/262/54/
cz.2 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/261/54/
cz.3 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/260/54/
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




#2
dobry artykuł. Jak widac w raz ze wzrostem szerokosci felgi pwinno sie dawac wieksze ET czyli kolo schować w nadkolu. Tu jest wlasnie pies pogrzebany gdyż wiekszość producentów felg własnie działa odwrotnie i ET daja przesadnie mniejsze. Koła wystaja wtedypoza nadkole. Nawet jak sie uda ze nie wystaja to i tak mamy wiekszy promień zataczania. Generalnie zawsze mowie by ET bylo zbliżone do takiego jakie jest fabryczne. Szkoda gadać bo ileż o tym juz pisalem na innych forach ale ten to zrozumie kto robił geografie choć kilka razy w życiu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
witam
noszę się z zamiarem zakupu felg 16"
podobają mi się konkretne koła ale mam pytanie:
czy ktoś zakładał felgi o szer. 7,5" i ET 35 (szer. opony 205)?
na autku wygląda to super - koła są szerokie ale chowają się w błotnikach jednak z tyłu nie jestem pewny czy po dociążeniu tyłu nie będą opony tarły o ranty
zawieszenie mam standartowe - nie jest obniżane ani usztywniane
oczywiście mogę założyć koła na tył ,zapakować kilku cięższych kolegów i sprawdzić ale może ktoś już to przerabiał
liczę na konkretne odpowiedzi osób które mają/miały takie koła u siebie
VW SHARAN 1,9 TDI AUY 4MOTION 2002
S7reklama.pl
PYLONY CENOWE - WYŚWIETLACZE LED - SPRZEDAŻ - MONTAŻ - SERWIS
TUTAJ zamów nalepkę klubową
Odpowiedz
#4
jeżeli nie założysz opony o profilu przeznaczonym w teren to nie ma opcji by na seryjnym zawieszeniu coś takiego się stało.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości