O felgach wiekszych niż zalecane , dystansach innym ET itd... - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: TUNING (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-TUNING) +--- Dział: Optyczny (http://www.vw-sharan.pl/forum/Forum-Optyczny) +--- Wątek: O felgach wiekszych niż zalecane , dystansach innym ET itd... (/Thread-O-felgach-wiekszych-ni%C5%BC-zalecane-dystansach-innym-ET-itd) |
O felgach wiekszych niż zalecane , dystansach innym ET itd... - daneczek76 - 20-10-2011 Zalecane przeczytanie dobry artykuł polecam. cz.1 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/262/54/ cz.2 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/261/54/ cz.3 http://ptim.simp.pl/ptim/content/view/260/54/ RE: O felgach wiekszych niż zalecane , dystansach innym ET itd... - wesol - 20-10-2011 dobry artykuł. Jak widac w raz ze wzrostem szerokosci felgi pwinno sie dawac wieksze ET czyli kolo schować w nadkolu. Tu jest wlasnie pies pogrzebany gdyż wiekszość producentów felg własnie działa odwrotnie i ET daja przesadnie mniejsze. Koła wystaja wtedypoza nadkole. Nawet jak sie uda ze nie wystaja to i tak mamy wiekszy promień zataczania. Generalnie zawsze mowie by ET bylo zbliżone do takiego jakie jest fabryczne. Szkoda gadać bo ileż o tym juz pisalem na innych forach ale ten to zrozumie kto robił geografie choć kilka razy w życiu. czy ktoś ma tak u siebie - red - 14-11-2011 witam noszę się z zamiarem zakupu felg 16" podobają mi się konkretne koła ale mam pytanie: czy ktoś zakładał felgi o szer. 7,5" i ET 35 (szer. opony 205)? na autku wygląda to super - koła są szerokie ale chowają się w błotnikach jednak z tyłu nie jestem pewny czy po dociążeniu tyłu nie będą opony tarły o ranty zawieszenie mam standartowe - nie jest obniżane ani usztywniane oczywiście mogę założyć koła na tył ,zapakować kilku cięższych kolegów i sprawdzić ale może ktoś już to przerabiał liczę na konkretne odpowiedzi osób które mają/miały takie koła u siebie RE: czy ktoś ma tak u siebie - Hamamatsu - 14-11-2011 jeżeli nie założysz opony o profilu przeznaczonym w teren to nie ma opcji by na seryjnym zawieszeniu coś takiego się stało. |